Blog de Hillerin

M-am mutat! Deja! Februarie 8, 2008

Filed under: Diverse — ioanadehillerin @ 6:28 am

avand in vedere ca m-am mutat, la viata mea, din casa in casa, de vreo 11-12 ori, trebuia sa fiu, poate, mai atenta atunci cand mi-am ales unde sa stau cu chirie.

ehhhh…. tzeapa!

nu m-am imprietenit cu locul asta, nu inteleg nimic si, din scurta experientza cu blogul comedy.show, am ales sa ma mut, pana nu se aduna prea multe in „casa”, de carat.
si uite asa, noua mea adresa este https://ioanadehillerin.wordpress.com/, pentru ca asa mi-a spus gurul meu in ale blogurilor (ciprian pop), ca e mai bine. m-am convins!

deci sunt aici:D

 

5 Responses to “M-am mutat! Deja!”

  1. doru Says:

    mai ce sa zic…spre diferenta de altii care locuiesc inca sub cerul liber(al web -ului) tu ai spatiu tau. Ai facut-o! Sa fie intr-un ceas cu cuc!Ioana cea pusa pe fapte mari!

  2. […] ce? Pentru ca s-a mutat. Nu, nu! Nu din Bucuresti. S-a mutat de pe .blogspot.com pe .wordpress.com. Deci, acum o veti gasi pe un alt domeniu, si din ce mi-a […]

  3. Raluca Says:

    Blogspot era urat! 😀

  4. razvan Says:

    Mă depăşeşte total mişcarea, dar whatever. Bun venit în casă nouă şi spor la scris!

  5. Ciprian Pop Says:

    @Razvan: e cu substrat politic :))

    ahhh. Si Ioana… Sa le spun ca era cat’pe’ce sa iti faci si al 3-lea blog? :))


Lasă un răspuns

