Blog de Hillerin

Daca nu te baga nimeni in seama… o mai faci si singur! Februarie 10, 2008

Filed under: atena — ioanadehillerin @ 8:58 am

Acum doi ani si ceva scriam zilnic. Cate un material pentru matinalul de la radio. Acum le gasesc in computer intr-un floder numit „Atene”. Si am sa le postez aici, probabil zilnic.

„Atene” este o colectie de scrisori pe care mi le-am scris singura!:))

Inspirata (sau mai putin) de cartea lui Ted L. Nancy – „Letters from a Nut”, o carte a carei prefata a fost scrisa de Jerry Seinfeld , de „jurnalul lui Bridget Jones” (care nu cred ca mai are nevoie de prezentare), de scrisorile pe care le primeam de la o ascultatoare si care se terminau invariabil cu formula „va pup si va iubesc”, am inceput sa scriu scrisori ca din partea unei admiratoare, pe care chipurile ni le trimitea zilnic.

si profit de ocazie sa-mi cer scuze prietenilor mei pe care i-am mintit de cate ori ma intrebau daca admiratoarea chiar exista:)) si eu o tineam una si buna ca da!

dar sa nu mai lungesc prezentarile, mai bine intra in scena Atena!!!!

Bună seara! Sau bună dimineaţa, ca voi vă treziţi mai devreme! Sau, oare, ar fi mai bine să încep cu bună ziua? Doamne, cât e de greu sa faci o introducere! Numele meu este Atena. Sper că dacă aţi avut curiozitatea să deschideţi scrisoarea mea, nu o să o împăturiţi la loc chiar în acest moment, când simt că am să reuşesc să trec onorabil de introducere, pentru prima oară in viaţa mea!

Am crezut ca îmi va fi mai uşor să vă scriu, am făcut deja lucrul ăsta de sute de ori! Staţi liniştiţi, nu aveţi voi probleme cu primirea corespondenţei, vroiam doar să spun că v-am scris cumva… ei bine… în capul meu! Aşa că nu e de mirare că nu aţi primit nimic!

Urăsc după-amiezele de duminică! Mă rog, poate nu sunt singura care are ceva probleme cu una din zilele săptămânii. Unii detestă, de exemplu, ziua de luni, iar colegele mele urăsc, în plus, şi serile de miercuri! Pentru ca soţii lor se uită la meciuri. Ce baftă pe mine că nu am această problemă! Soţul meu nu are nici cea mai mică idee despre fotbal şi nici nu-l interesează să afle! Are el altele (în fond ce soţ nu are defecte?), dar poate nu e momentul să vorbesc acum despre ele!? Deşi nu ştiu cât timp am să-i mai tolerez cel mai mare defect – părinţii! Adică pe mama soacră şi pe tata socru, sau mai pe scurt mamaie şi tataie, cum le spun copiii! Îmi place enorm cum sună mamaie” şi “tataie”, adică mi se pare că li se potriveşte perfect! Mamaie şi tataie! Parcă îi şi văd… Căteodată mă trezesc spunând cuvintele astea cu voce tare, când sunt singură si vreau să mă răzbun pe ei! Asta e mica mea răzbunare pentru toate duminicile îngrozitor de plicticoase pe care sunt nevoită să le petrec împreună cu ei! De 15 ani! Cred că pot să număr pe degetele de la o mână duminicile în care mamaie şi tataie nu au venit să ia masa la noi, îmbrăcaţi de sărbătoare şi parfumaţi de zici că mergeau la restaurant! Şi asta în timp ce eu mă dădeam cu capul de pereţi să termin mai repede cumpărăturile, mâncarea, curăţenia, temele copiilor şi să-mi fac şi manichiura, că mamaie e sensibilă foc la asta cu manichiura! Ea are mereu o manichiură perfectă! Şi numai după ce terminam de întins stratul de lac transparent pe unghii, asta sub privirile dezaprobatoare ale familiei înfometate, ne puteam aşeza la masă, unde mamaie şi tataie aşteptau, uşor iritaţi de întârzierea mea, să îi servesc cu zâmbetul pe buze! În fiecare duminică masa începe cu exclamaţia fericită a lui tataie: “Ah, avem pulpe cu piure! Mâncarea mea preferată!” De 15 ani gătesc în fiecare duminică pulpe cu piure, pentru că in fiecare sâmbătă seara mă sună mamaie sa-mi spună că “tataie ar prefera pulpe cu piure!”.

15 ani a câte 58 de duminici înseamnă 870. Şi dacă înmulţesc cu şase pulpe duminica înseamnă 5220 de pulpe! Splendid ! Adică 2610 pui care şi-au sacrificat pulpele pentru zâmbetul satisfăcut al lui tataie de după mesele de duminica. Nu stiu de ce v-am povestit asta! Poate pentru ca e duminică, abia au plecat, nu am cui sa spun si m-am ascuns în bucătărie să fumez o ţigară.

Poate vă surprinde că am mărturisit atâtea lucruri personale, dar pe onoarea mea am simţit nevoia să mă destăinui cuiva, adică vouă, pe care vă iubesc si vă pup.

Atena”

 

5 Responses to “Daca nu te baga nimeni in seama… o mai faci si singur!”

  1. robotor Says:

    ideea e misto, ar fi tare sa fi fost si scrisoarea interesanta de citit.

  2. ioana Says:

    @robotor
    :)) da. pai ar mai fi si altele, poate ca asta nu e cea mai reusita, dar era un inceput, o introducere. am sa le postez pe toate – cam 50. unele mai interesante si altele mai putin… nu fac parte din „programa obligatorie”, dar te mai astept aici! daca insisti, poate ai sa gasesti si alte idei interesante. merci:D

  3. reb3lle21 Says:

    Abia astept urmatoarele „Confesiuni ale Atenei” :))

    Inca mi-a ramas gandul la cei 2610 de pui…

  4. stelutzza Says:

    superba scrisoare. mai ales calculul eroilor pui!

  5. Vlad Says:

    You know, ai putea sa prezinti odata show-ul din perspectiva Atena! :))


Lasă un răspuns

