Blog de Hillerin

anunt mica publicitate Februarie 11, 2008

Filed under: atena — ioanadehillerin @ 9:18 am

din acelasi ciclu cu Atena

 

„Dragii mei dragi,

Nu prea ştiu cum să încep, dacă să o iau pe ocolite sau mai bine să trec direct la subiect!

Am de vânzare o greblă!

Sunt conştientă că sună puţin ciudat, dar este vorba, într-adevăr, despre o greblă “cât se poate de obişnuită”. Cel puţin aşa susţine soţul meu. Sunt în mare încurcătură, aşa că am să vă spun povestea foarte pe scurt!

Majoritatea avem câte o „mică” dependenţă. Unii fumează, altora le place să mănânce sau să bea mai mult, alţii se uită zeci de ore la televizor şi alţii, printre care mă număr şi eu, au mania cumpărăturilor. Nu aş putea spune exact cum şi când m-am căptuşit cu năravul ăsta, dar este sigur că am această problemă: cumpăr în neştire lucruri inutile, într-o cantitate exagerată. Am avut o perioadă în care obişnuiam să comand lucruri prezentate la televizor. Asta până când soţul meu a devenit foarte bănuitor şi gelos şi m-a acuzat ca aş fi îndrăgostită de poştaş. Nu ştiu cine i-a băgat ideea asta în cap, pentru că noi avem poştăriţă. Şi nu era vorba de asta, normal, dar mie mi-a plăcut întotdeauna să primesc pachete! Surprize! Şi pe-atunci aveam parte de nenumărate surprize. Conţinutul pachetului era mereu altul decât mă aşteptam eu. Lucrurile pe care le comandam erau cu totul altfel decât arătau la televizor. Erau de obicei mult mai mici.

Acum nu mai fac asta, dar nu mă pot abţine să cumpăr în fiecare zi câte ceva. Cât de mic. În fine, o chestie de care ştii că n-ai nevoie, dar pur şi simplu o vrei. De exemplu un bureţel pentru fond de ten.

Ieri am cumpărat o greblă! Era superbă!

Dar soţul meu s-a înfuriat atât de tare, pentru că noi nu avem grădină!!!!, încât mi-a dat termen 48 de ore să o vând. Nu, că nu este vorba de bani, asta aş avea eu de unde să iau! Nu vrea sa vin acasă cu banii pe greblă, asta nu îl satisface. El crede că singurul mod de a scăpa de acest defect nesuferit este să reuşesc să conving posibilul cumpărător să vină personal după obiect. A zis că să vadă cum arată tâmpitul!

Vă pup,

Atena”

 

Lasă un răspuns

