Blog de Hillerin

Atena iar – „draga mea” – pentru ca e valentine’s day:)) Februarie 14, 2008

Filed under: atena — ioanadehillerin @ 12:02 pm

https://ioanadehillerin.wordpress.com/2008/02/10/daca-nu-te-baga-nimeni-in-seama-o-mai-faci-si-singur/

„Dragii mei,


Astăzi nu prea sunt în apele mele. Dar sunt sigură ca am să-mi revin puţin daca vă scriu!

Mă rog, m-am apucat de cură de slăbire. Din nou!

Primele zile sunt mai grele. Şi azi e abia prima zi! Din cura de slăbire cu numărul 46. Toate în ultimii 12 ani! Cred că numai când am născut-o pe Maria am mai avut o mică pauză, în care m-am cam îndopat! Dar asta doar aşa, ca să-mi scot pârleala! Da’ oricum tot eu m-am chinuit după aia de mi-au ieşit ochii din cap. Nu de alta, dar abia apăruseră pamperşii si erau destul de scumpi, aşa că nu-mi permiteam să-mi iau prea multe haine cu patru numere mai mari. Şi pe de altă parte nici n-am vrut asta, că îmi era frică să nu mă obişnuiesc cu noile măsuri şi cu noua mea faţă rotundă… exact ca o luna plină.

Nu, că nu ţin cură pentru că sunt grasă, că nu sunt. Adică sunt tocmai bine, dar am nişte colege la birou care sunt îngrozitor de slabe, de mă şi mir cum de mai trăiesc! Şi din cauză că ele sunt atât de slabe, eu par grasă. Mică şi grasă.

Soţul meu zice că exagerez. Asta doar aşa, când îl întreb eu cîteodată “Auzi? Eu m-am mai îngrăşat?” Ce să zică şi el, săracul!? Zice şi el cum zice dintotdeauna: “Nu, draga mea”. Cred că e cam terorizat când vede că încerc să intru în fusta mea din liceu şi nu reuşesc să închid fermoarul, că ştie precis că urmează întrebarea capcană. Şi când îmi răspunde aşa, mă mai liniştesc nu ştiu cum, adică am senzaţia că mă iubeşte oricum aş fi, ceea ce probabil, în capul meu, înseamnă că o să mă iubească veşnic. Sper să nu vină vreo zi în care să-mi răspundă altfel!

Da’ nu ştiu ce am de nu mă pot abţine cu întrebarea asta tâmpită! Adică ştiu ce am! Îmi place foarte mult cum îmi zice el “draga mea”. Şi doar atunci îmi zice aşa… “draga mea!”

Am să-i spun că ar fi bine să terminăm cu circul ăsta cu “draga mea”, adică să-mi spună aşa mai des! Fără să-l întreb eu! Pentru că “draga mea” ăsta mă şi obligă – de fiecare dată după ce îmi spune aşa mă apuc să ţin o cură de slăbire, ca sa îi arăt ce pot eu să fac, draga de mine!

Şi asta e a 46-a cură! Deci mi-a spus “draga mea” doar de 45 de ori? În 15 ani? Asta înseamnă de trei ori pe an!? Nu e mult, dar parcă nici puţin…

Vă pup,

Atena”

 

4 Responses to “Atena iar – „draga mea” – pentru ca e valentine’s day:))”

  1. Traian Racu Says:

    vezi ca am initiat o…”leapsa” muzicala. De fapt niste amici. am preluat-o si ti-o dau mai departe tie:)

    http://traianracu.blogspot.com/2008/02/remember_14.html

  2. stelutzza Says:

    e tare faina Atena ta

  3. Lumi Says:

    f tare.. o Bridget Jones autohtona :))

  4. multumesc. in cazul acesta, am sa mai postez, ca vad ca aveti rabdare sa cititi:)


Lasă un răspuns

