Blog de Hillerin

cadoul – atena iar Februarie 18, 2008

Filed under: atena — ioanadehillerin @ 4:04 pm

Dragii mei,

 

Ca de obicei in ultimii ani, ziua sotului meu ma prinde lipsita complet de inspiratie. Dar stiti cum? Nu am nici cea mai vaga idee ce cadou si-ar dori sa primeasca. Si nu cred ca se poate spune despre mine ca sunt neatenta – nici pomeneala. Sunt chiar foarte atenta si foarte preocupata de asta – incep chiar sa ma gandesc la cadou din luna august – dar degeaba! Cu cat ma gandesc mai mult, cu atat am mai putine idei.

Anul asta am facut chiar un fel de sedinta cu colegele de birou, expunendu-mi rusinoasa problema in plen, doar doar am sa primesc vreo idee valabila. Da’ de unde? Macar asa mi-am dat seama ca nu sunt mai putin inspirata decat celelate! Una mi-a sugerat sa-I iau o cravata, alta o pijama, o a treia mi-a zis sa-I cumpar vreo doua camasi. Cea mai interesanta idee a fost cea cu crosa de golf – sa-I cumpar o crosa de golf! Cica precis ar fi incantat! Asta ar fi cu adevarat ceva inedit! Dar ce sa faca saracul Narcis cu un asemenea cadou? Cred ca nu si-a dorit niciodata sa joace golf. Si nici nu cred ca as stii de unde sa-I cumpar crosa… poate nu-mi ajung nici banii, ca am aflat ca sportul asta e destul de scump!

In fine, cea mai buna idee care s-a nascut a fost sa-I cumpar un ceas – ce daca mai are doua!? Un ceas nou! Si nu doar asa… un ceas, ci un ceas pe care sa inscriptionez ceva. Zis si facut! Am umblat prin tot orasul si, dupa vreo doua saptamani de vizionat ceasuri, am ales unul foarte frumos si destul de convenabil – adica aproape mi-au ajuns banii, nu ca ar fi fost el prea ieftin. Ma rog, m-am mai imprumutat eu, de ce sa nu recunosc? Dar ce conteaza asta? Doar nu fac economie cand e vorba de sotul meu, nu?

Numai ca treaba aia cu inscriptionatul nu a fost chiar asa de usoara! In primul rand ca nu prea stiam ce sa inscriptionez pe el, m-am tot gandit si m-am razgandit – trebuia sa fie ceva cu adevarat frumos si bine ales, ca doar urma sa ramana acolo pentru eternitate, nu? M-am gandit sa ma mai inspir de la cei la care am sa-l duc la inscriptionat, dar nu m-au ajutat prea tare. Dimpotriva! Si, culmea culmilor, desi astazi e ziua sotului meu, ceasul nu e inca gravat! Dupa ce a stat aproape 10 zile la o micuta bijuterie de cartier – una care s-a deschis de curand. Baiatul care trebuia sa se ocupe de asta m-a anuntat, atunci cand am venit sa ridic ceasul, ca I-a fost frica sa nu faca vreo prostie – ca nu am precizat daca sa-l graveze pe spate sau pe fata! Adica pe ecran! Si cum nu era sigur ce trebuie sa faca el, mai bine s-a abtinut!

 

Cu drag,

Atena”

 

2 Responses to “cadoul – atena iar”

  1. stelutzza Says:

    hahahhahaha…. faaaainn!!! hahahahaaaa

  2. Lumi Says:

    super tare:))


Lasă un răspuns

