Blog de Hillerin

vrei si tu o soba? – atena! Februarie 18, 2008

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 4:06 pm

„Dragii mei,

 

Nu ştiu cum ar trebui să reacţioneze o femeie când vine acasă şi îşi găseşte soţul în dormitorul conjugal în compania unui bărbat trecut binişor de 70 de ani şi care mai şi umblă în patru labe de colo până colo. Eu am amuţit. M-am întors pe călcâie şi mă gândeam că poate ar fi potrivit să aştept în bucătărie explicaţiile.

M-au trecut toate apele. Pentru o nimica toată! Doar era „noul nostru sobar”, după cum m-a anunţat fericit soţul meu! Doamne, nu-mi amintesc să mai fi avut vreodată un sobar şi nici măcar nu mă gândeam că avem nevoie, doar stăm la bloc, la etajul 6! Dar nu înseamnă că dacă nu m-am gândit eu, „noul nostru sobar” este o persoană inutilă în apartamentul nostru racordat la sistemul de incalzire centrala. Asadar, domnul sobar nu facea in dormitorul nostru altceva decat sa ia masurile pentru o frumoasa viitoare soba cu lemne, ca altfel nu are nici un farmec. Cum I-a venit ideea sotului meu? Are un coleg care si-a facut casa si bineinteles semineu, dar cum noi stam la bloc, parca un semineu ar fi cam exagerat, asa ca am fost anuntata ca optam pentru o soba de teracota cu lemne. Centrala termica e oricum mult mai scumpa si cica nici nu are farmec. Iar soba are, dar nu racordata la teava de apa calda sau la gaze, ci neaparat cu lemne, asa mi-a zis sotul meu. Ca uite, in felul asta mai face si el miscare, ca intotdeauna i-a placut sa taie lemne, desi nu a facut-o decat o data, cand am fost intr-un concediu la munte la o cabana si credeau aia ca le-a pus dumnezeu mana in cap. Zece zile sotul meu a taiat continuu lemne, pentru toata lumea! In fine, a taiat toate lemnele pe care le aveau oamenii si i-a convins sa mai cumpere vreo 4 metri cubi, ca se plictisea. Iar in ce priveste lemnele pentru soba nu trebuie sa-mi fac griji, le tinem in garaj, unde acum e masina. Si masina o vindem, ca oricum nu prea circulam cu ea iarna si ne luam alta la primavera, cand vine caldura. Si tot asa, o sa avem mereu alta masina si un dormitor si mai inghesuit, dar cu soba, pe care cica vara pot sa pun diverse obiecte decorative, daca imi face placere.

In fine, am avut o discutie lunga, care sper ca nu s-a terminat asa! Noul nostru sobar ne-a dat termen o saptamana sa ne hotaram, ca el are si alte treburi!

 

Cu drag,

Atena”

 

4 Responses to “vrei si tu o soba? – atena!”

  1. stelutzza Says:

    barrrrrbatii astia!!!! pfff…

  2. reddeep Says:

    eu stau la 4. am avut soba cu leme si de ziua mea mi-a facut tata in loc un semineu (asta pe langa incalzirea centrala)…u don’t wanna know details :-J

    adevarul insa e ca s-a obisnuit si mama…

  3. ioanadehillerin Says:

    @reddeep
    nu numai ca vreau sa stiu, dar vreau si sa vizitez:))
    glumesc, evident!
    sunt orase in romania in care soba cu lemne la bloc e obligatorie!
    si inca orase mari!!!!!
    cat despre semineu… asta da treaba:))
    cred ca i-ai facut pe multi invidiosi:P


Lasă un răspuns

