Blog de Hillerin

La film Februarie 25, 2008

Filed under: atena — ioanadehillerin @ 8:30 pm

„Dragii mei,

Nu stiu cum fac, dar nu fac prea bine. Nu, nu s-a intamplat nimic, sau, ma rog, nimic ireparabil sau deosebit de grav. Doar ca se intampla lucruri ciudate. Cu mine. Aseara iar am facut ceva… cred ca inexplicabil. L-am tot batut la cap pe sotul meu Narcis sa iesim si noi in oras. Ii tot spun asta de cateva saptamani. Si, in fine, a fost de acord. Mi-a zis sa fac eu programul, ca el merge unde vreau eu. Asa ca am inceput, inca de dimineata, sa fac un program. Cu asta mi-am ocupat toata ziua, sambata, una dintre putinele mele zile libere. Pana la urma, dupa ce m-am hotarat si m-am razgandit de vreo 6 sau 7 ori, am decis sa mergem la film. Zis si facut! Am ales un film cu unul dintre actorii mei preferati, ca Narcis nu are asa ceva, si am inceput sa sun la cinematograf, sa rezerv bilete. Doua ore am sunat continuu – ba ocupat, ba nu raspundea nimeni, ba nu se forma. Doamne, nu mi-am imaginat ca e asa de complicat sa mergi la un film. E drept ca am mai fost si acum o luna la film si am cumparat bilete exact inainte sa intram, dar acum era vorba de o premiera, asa ca ma asteptam sa fie mare imbulzeala si daca, doamne fereste, nu gasem bilete!? Ce sa va zic? Vroiam sa fiu sigura! Cu atat mai mult cu cat data trecuta am facut o figura de pomina – umblasem toata ziua prin oras si m-am linistit abia dupa ce am intrat la film – da’ m-am linistit asa de tare, incat am adormit. Brusc. Doamne, ce somn am tras atunci! Tot filmul am dormit!

In fine, am reusit pana la urma se rezerv doua bilete si l-am anuntat pe Narcis ca trebuie sa plecam putin mai devreme, ca avem rezervare, dar trebuie sa ridicam biletele cu jumatate de ora inainte de proiectie. N-a comentat. A zis ca nu prea intelege de ce ma agit asa, dar ca facem cum vreau eu. Si asa am si facut! Am avut niste emotii! Daca nu a scris domnisoara aia numele corect? Daca nu mai ruleaza filmul? Daca ajungem doar cu 20 de minute mai devreme si se anuleaza rezervarile? Of, prin ce chinuri am trecut pana cand am pus mana pe bilete! Slava Domnului ca am reusit! Abia dupa ce incepuse filmul de vreo 15 minute m-am linistit! Da’ m-am linistit de tot. Am adormit! Brusc. Exact ca data trecuta! Da’ stiti cum? Un somn de-ala pe viata si pe moarte. Eram constienta ca nu se face, dar pur si simplu nu imi puteam tine ochii deschisi!

Cu drag,

Atena”

 

4 Responses to “La film”

  1. Lumi Says:

    ii recomand un comedypunctshow in loc de film 😉

  2. stelutzza Says:

    atena draga.;) nu te cunosc. dar mi-esti tare draga! iti citesc cu placere scrisorile care nu mi-au fost adresate, dar la care am acces. 😛

  3. @ lumi Says:

    :)) da, n-ar strica:)

  4. @ steluzza Says:

    ma bucur ca citesti. cutia cu scrisori e mare si, cine stie!?, poate mai primesc si le postez.


Lasă un răspuns

