Blog de Hillerin

zile grele Mai 26, 2008

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 10:12 pm

am avut cateva zile grele de tot.

am facut transferul obligatoriu (de sezon) prin dulapuri si geamantane. adica… (fetele cred ca nu au nevoie de prea multe explicatii) am scos hainele de vara si am bushit pe unde am putut hainele groase. in fine, un obicei pe care romanii si romancele care locuiesc in apartamente mici il cunosc foarte bine si il practica din mosi stramosi, ca a ajuns aproape un fel de transhumanta.

da, stiu, trebuia sa o fac de mult timp!!!!

in fine, nu am terminat inca procesul, evident, pentru ca intre timp m-au mai apucat si alte creatii pe aici prin casa.

dar hai sa ajung mai repede la ce era importnat!

NU AM CU CE SA MA IMBRAC!!!!!!!!!!!!!!!:))

si pentru ca tonele de haine intinse prin toata casa imi fac im ciuda si tin mortzisk sa ma contrazica, m-am gandit sa-mi deschid un ocico (sau ociko, ca nu stiu cum se scrie)

pentru cei care nu stiu ce inseamna, e…. (in primul rand locul meu preferat de petrecere a timpului liber) un targ, talcioc, cum vrei sa-i zici, cu lucruri vechi si noi la gramada, unde te duci si te tocmesti si te lupti cu altii care vor sa-ti smulga din maini „prada” pe care tocmai ai descoperit-o printre mormanele intinse pe mese sau pe pungi de plastic, si de unde pleci de cele mai multe ori fericit (cazul meu).

in fine, nu e un targ ca ala din vitan (bleah), e un loc plin de poezie, dar cu reguli foarte stricte

am sa revin cu un post si cu poze pe tema asta, ca acum mi se pare ca fusharesc totul.

eh… si uite asa, imi fac si eu aici ociko-ul meu. am sa incerc sa pun poze cu mormanele de haine – daca fac poze fiecarui obiect in parte mi se pare ca se duce naibii poezia.

si le vand

sau le dau la schimb.

sau le dau sa scap de ele (dar asta nu am sa marturisesc niciodata celui interesat, evident)

si cel mai important – ma tocmesc!!!!!!

nah, e tarziu, in seara asta nu pun la bataie decat un telefon fix, culoare negru (mi l-au schimbat ashtia de la romtelecom, habar nu am de ce, ca e foarte bun, dar ei nu erau in stare sa rezolve problema, asa ca mi-au schimbat aparatul cu altul). deci il dau!

si mai am nishte blugi care mi-au ramas mici, ca m-am ingrasat – sunt fffff faini – ii dau pentru ca ma enerveaza ca nu mai incap in ei. la capitolul blugi care mi-au ramas mici am multe bucatzi, dar le dau pe rand, ca mi-e greu

va bagatzi?

 

5 Responses to “zile grele”

  1. Ioana Says:

    astazi vin si pozele:)

  2. Bogdan Says:

    @ Ioana- offtopic:
    vezi ca ti-am dat leapsa!
    mai multe la http://bogdandumitrescu.com/?p=828
    p.s. daca vrei, iti mai dau ceva haine si de la mine… in afara de blugii aia Lee care iti plac! am scris de 5 ori commentul asta! daca nu apare nici acum…. imi bag poooooolaaaaa! :((

  3. Ioana Says:

    @ bo
    blugii aia nu intra aici! nu se liciteza, nu se negociaza!
    sunt adjudecati!!!!!!
    sigur, pentru ziua in care am sa intru si eu in ei, lucrez la asta, doar nu degeaba am primit stepper:)
    cat despre restul hainelor….. sigur!
    chiar vroiam sa-ti sugerez sa mai dai din ele:)
    leapsa primita, multumesc. terminat!

  4. cristina Says:

    hey.. din blog in blog am ajuns si pe aici! 🙂
    pe unde ai vazut tu un „ociko” de-asta? ca si pe mine m-ar interesa! imi plac locurile de-astea!

  5. Ioana Says:

    :))
    da, recunosc ca ma temeam de intrebarea asta!
    nu vreau sa dezamagesc. eu merg intr-un astfel de loc la resita, dar din cate stiu exista mai multe in vestul tarii, la timisoare, logoj etc.
    mda, nu e niciunul in bucuresti:(


Lasă un răspuns

