Blog de Hillerin

Fumezi? hmmm… Iunie 9, 2008

Filed under: atena — ioanadehillerin @ 11:57 pm

„Dragii mei,

Bună seara sau bună dimineaţa din nou!

La mine este iar seară! M-am simţit foarte bine azi, toată ziua! Şi asta nu numai pentru că a fost luni şi eu mă încăpăţânez să mă simt bine în fiecare zi de luni, când cei mai mulţi oameni se simt datori să se poarte urât şi să le meargă toate foarte prost! Sunt fericită pentru că m-am lăsat de fumat. Şi asta încă de dimineaţă. Problema e că nu prea am cui să spun asta. Soţul meu ştie că m-am lăsat de acum vreo trei ani, am şi sărbătorit atunci evenimentul aşa cum se cuvine, iar colegii mei de birou nu mă cred. Adică ei nu prea dau doi bani pe lăsatul meu de fumat! Poate pentru că mă las destul de des…!? Mă rog, e problema lor, eu măcar încerc. E drept că sunt la cea de a 14-a încercare şi până acum nu am reuşit să mă ţin de cuvânt mai mult de trei zile, dar eu măcar încerc! Şi de data asta simt că e altfel, adică am să pot. Şi poate că ar face mai bine sa-şi vadă fiecare de dependenţele lui, că nimeni nu e perfect! Dintre colegii mei de birou nu cred că e vreunul care să se poată lăuda că nu are nici un viciu! De exemplu, am o colegă dependentă de fast food, da’ ştiţi cum? Că de la asta i se trage şi porecla – Ronţăilă. Coşul ei de gunoi geme de ambalaje şi pungi de hârtie din care a tot ronţăit cartofi prăjiţi cu tot felul de sosuri şi sandwich-uri uriaşe pline de e-uri! Şi tot biroul ei e plin de firmituri, de ţi-e mai mare mila! Altfel e fată de treabă! Mai am un coleg care colecţionează te miri ce, adică orice, dar mai ales dopuri şi capace, de la banalele dopuri colorate de la toate sticlele de plastic până la capace de roţi de maşină. Şi nici nu recunoaşte că are o problemă, ceea ce mi se pare şi mai grav! Ar mai fi doi colegi, el şi ea, soţ şi soţie, tineri şi frumoşi, dar care nu reuşesc să stea fără să se pupe mai mult de 3 minute si 20 de secunde. Am cronometrat, ăsta e recordul lor personal. Urât obicei şi extrem de neproductiv. Mă întreb dacă atunci când ajung acasă mai au vreun chef să se pupe!? Mă îndoiesc, deşi nu m-aş mira! Dar oricum cred că ceva nu e în regulă cu mariajul lor! În fine, mai e şefa mea cea permanent ocupată, care are cele două vicii – vorbitul la telefon şi culoarea roz, care îi şi vine ca nuca în perete! Şi pe lângă toate astea, toţi fumează! Absolut toţi! Ce or găsi la ţigările alea afurisite nu ştiu!?

Cu drag,

Atena”

 

Lasă un răspuns

