Blog de Hillerin

:)) v-am prins! Iunie 10, 2008

Filed under: Diverse — ioanadehillerin @ 1:36 am

nu stiu cum se face, dar am reusit sa deschid in sfarsit o pagina in care vad care sunt cele mai cautate lucruri pe blogul meu.

acuma… ori sunteti pasionati de istorie, ori intrigati la maxim de numele meu, ori va intrebati daca nu cumva sunt sotia lui… de la…., sau cum naiba am facut de m-am „lipit” asa de bine de unul care, dupa ce ca m-a luat de nevasta, m-a si introdus in sferele nobilimii…

hai sa vad daca-mi iese cu lamuririle:

baiatul ala care scrie la…. si la… si a scris la…. este fratele meu mai mare, nu sotul meu. prin urmare nici tatal lui, care lucreaza la…. si face…. nu are cum sa fie sotul meu, pentru ca e tatal meu (desi e cel mai fain baiat din viata mea, ce ironie!). iar tipa de la…, pe care poate o stiti si de la… e mama.

asta e numele meu, stiu ca suna ciudat, dar asta e! multumesc pentru aprecieri celor care au facut unele, dar nu am niciun merit in chestia asta:).

 

2 Responses to “:)) v-am prins!”

  1. laura Says:

    e de bine caci acolo sunt trecuti fie oameni la care tin, fie oameni care scriu frumos (dupa placu’ meu).:) sper sa reusesti sa te lasi de fumat (www.fumat.ro e o treaba destul de interesanta). Cand o sa trec prin bucuresti o sa intreb mai multe detalii despre comedy show..caaat de curand 🙂

  2. Ioana Says:

    @laura
    eh, daca nu-ti iese, poate venim noi la tine cu spectacolul.
    da, asta cu lasatul de fumat facea parte din planurile mele, acum nu prea mai stiu ce planuri am si nu mai cred de mult timp in planuri.:)
    uite, am sa incerc sa scriu mai des, mai constant, pentru ca faptul ca m-ai pus la tine in link-uri ma obliga.:P


Lasă un răspuns

