Blog de Hillerin

Mens sana in corpore sano (Atena) Iunie 19, 2008

Filed under: 1,atena — ioanadehillerin @ 4:46 am

„Dragii mei,

 

Nu prea stiu cum sa o scot la capat, ca iar am facut ceva foarte inteligent. Acum cateva luni vorbeam cu sotul meu despre faptul ca suntem cam sedentari si i-am propus sa mai iesim si noi sa facem miscare, poate in familie, poate doar noi doi, ca de-acum copiii sunt destul de mari si banuiesc ca nu prea au chef sa fie vazuti alergand si asudand prin cartier impreuna cu parintii. In fine, sotul meu a fost foarte incantat de idee si mi-a promis ca se va gandi cam ce sport ni se potriveste mai bine. Si dupa ce s-a gandit el vreo luna si mai bine, a ales, fericit, pescuitul. Si a venit intr-o dupa-amiaza acasa incarcat cu ustensile adecvate noii noastre activitati, menite sa ne tina in forma: lansete, mulinete, patru role de nylon, o cutie cu bobite de plumb, 12 plute de toate culorile si marimile, cateva borcane cu niste chestii portocalii si albe care misunau pe-acolo si care si-au facut imediat loc in frigider, doua scaune destul de putin confortabile, si doua abonamente pentru un an la o balta din apropierea orasului. In plus, a mai cumparat doua costume complete de camuflaj, pantaloni, veste si sepci, doua perechi de cizme de cauciuc dintr-acelea in care intri cu totul si doua pelerine, in caz ca ne prinde ploaia. Acestea fiind zise, in primul week-end de dupa acest moment fantastic in care sotul meu a dat iama prin magazinele destinate pescuitului si impatimitilor acestui sport, ne-am facut bagajele si am plecat sa facem ceva miscare, asa cum ne fusese vorba, pe malul baltii. Eu, prevazatoare, am luat cu noi si paletele de badminton, pentru ca, sincer, nu am inteles niciodata de ce pescuitul este considerat un sport si cred ca nici nu am sa reusesc sa inteleg in ce masura statul pe scaun cu un bat in mana ma va mentine in forma. In sfarsit, dupa doua zile senzationale petrecute in aer liber, am ajuns acasa plina de bube si vanatai. Si cine zicea ca pescuitul nu e un sport periculos? Am fost atacati de o familie numeroasa de tantari si mi-am invinetit fundul cazand de mai multe ori de pe scaunul pe care nu faceam altceva decat sa atipesc din cand in cand, spre disperarea sotului meu. Acum dau din colt in colt de cate ori vine vorba de pescuit si nu stiu cum sa-l fac sa inteleaga ca nu mai vreau sa merg, in conditiile in care ideea cu lupta impotriva sedentarismului a fost a mea.

 

vă pup,

Atena”

 

Lasă un răspuns

