Blog de Hillerin

La cumparaturi (Atena) Iunie 20, 2008

Filed under: atena — ioanadehillerin @ 6:14 am

„Dragii mei,

Am facut o reclamatie de mai mare frumusetea! Nu, ca nu ma astept sa se rezolve ceva! Dar mi-am varsat naduful. Am vrut sa cumparam un obiect electrocasnic si ne-am dus, frumos, intr-un supermagazin. N-am reusit sa-l cumparam, va dati seama – pentru ca altfel nu as mai povesti despre asta! Mai precis… l-am ales, l-am achitat (nu am reusit cu card, ca nu le mergea lor nu stiu ce conexiune, cica, asa ca am platit cash, desi sustin in continuare ca nu era normal sa avem atatia bani lichizi la noi). Ma rog, cu factura in brate, am fost indrumati catre o usa de fier, in dreptul raionului “detergenti”. Acolo am dat nas in nas cu “pazitorul comorilor electrocasnice”, un pirpiriu, care a luat factura si a disparut fara urma, pentru vreo 40 de minute. In tot acest timp, pe langa faptul ca observam cum imi cam pierd rabdarea, am observat si ca erau multi astfel de pazitori de comori, dar ei tot apareau si dispareau, iar al nostru se multumise sa dispara! Si in cele 40 de minute de asteptare ne-am tot gandit, ca oamenii, daca noi avem sau nu nevoie de acel obiect si am decis ca NU! Asa ca atunci cand a venit, in sfarsit, cerberul, sa ne spuna ca nu ne-a adus obiectul, pentru ca nu are cheia de la camera in care e multdoritul aparat si ne-a sugerat sa ne ducem noi sa i-o aducem de la colegii lui la care achitasem factura, adica in partea cealalta a magazinului, am luat foc. Ma rog, e o metafora! Dar m-am enervat teribil! Ce sa va mai spun ca intre timp magazinul se umpluse cu oameni disperati sa-si cheltuiasca banii!? Era foarte aglomerat. Deci ne-am dus frumos si am cerut banii inapoi – a mai durat vreo ora si jumatate si am primit si cu un milion mai putin, ca domnisoara care ni i-a inmanat era putin neatenta. Noroc ca am fost pe faza, desi n-am indraznit sa o fac atenta decat dupa ce i-am numarat eu de vreo 5 ori, ca ma gandeam ca nu mai stiu sa numar de nervi. Dupa care am cerut condica de sugestii si reclamatii si am primit un formular umilitor de complicat – mi-a luat inca trei sferturi de ora sa il completez si ma simteam ca la un extemporal la care copiam – un formular de reclamatii care facea pe oricine sa se simta vinovat, sunt sigura! Ma rog, eu ca eu, ca ma cam simteam in centrul atentiei cu scandalul pe care l-am facut, recunosc! Dar bietul Narcis cum s-o fi simtit? Ma duc sa vad ce face si sa-mi cer scuze! Dar in magazinul ala sigur nu mai intru!

Cu drag,

Atena”

 

Lasă un răspuns

