Blog de Hillerin

film de vazut! Iunie 25, 2008

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 4:40 pm

visul casandrei, regizat de Woody Allen (pentru cei care stramba din nas, poate e cazul sa recunosc ca mi-a fost intotdeauna greu de digerat si mai recunosc usor rusinata ca n-am putut niciodata sa despart ce a facut fain ca regizor de ce a facut reprobabil in plan personal la viata lui, desi stiu ca nu e cazul sa judec. in fine, mai pe scurt mie nu-mi place nimic la tipul asta, mai exact in detest, cu exceptia filmelor lui!).

am vazut filmul asta aseara si eram sigura, inainte sa ajung in sala, ca am sa dorm linistita vreo doua ore, asa cum fac de obicei la cinematograf – sau poate doar mall-ul are efectul asta asupra mea!? dar n-am dormit. deloc. ba chiar mi-a dat energie pentru o noapte intreaga de lucru (munca):)

Collin Farrell si Ewan McGregor – faini, desi primul a cam supralicitat in unele secvente, dar si-a spalat pacatele pana la urma.

Si un „unchi Howard” (Tom Wilkinson) incredibil, uimitor…

engleza british, o poveste frumos povestita si plina de pilde, o intrebare care ma urmareste si acum (eu ce faceam in situatia asta?), o dorinta (sa nu ajung intr-o situatie ca asta) si o usurare (ca nu sunt intr-o situatie ca asta).

hai ca poate v-am facut curiosi… mergeti sa-l vedeti, eu vreau sa mai merg o data, daca se poate chiar azi!!!!!!!!


 

Lasă un răspuns

