Blog de Hillerin

„Totul e bine cand se termina cu bine” Iunie 30, 2008

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 11:00 am

desi as fi putut numi postul asta la fel de bine „mult zgomot pentru nimic”, sau „visul unei nopti de vara” sau „furtuna” sau „a douasprezecea noapte” sau… hai ca ne cam pricepem la shakespeare, nu!?:))

maine e 1 iulie. a trecut deja jumatate din anul asta. moment la fel de bun pentru un bilant ca si ziua mea, ca si noaptea de anul nou sau oricare alta zi!

a fost o jumatate de an grea. a trecut.

cu povesti traite la jumatate si drame traite din plin, cu probleme (daca ma uit in urma doar cateva adevarate, dar eu am reusit, in stilul meu caracteristic, sa complic totul pana la sufocare), cu momente frumoase si altele detestabile, cu sute de mii de intrebari si cu cateva raspunsuri importante, pentru o viata intreaga.

ianuarie, cand am vrut sa ies din ceva, mi se pare departe

in februarie am fost cat pe ce sa fiu data afara din altceva, dar a trecut, ca sa se repete in aprilie

martie a fost o luna mai buna, cu exceptia unei infrangeri usturatoare la ora aia, dar excelente pentru ca, nu-i asa!?, „orice sut in cur e un pas inainte”

despre aprilie am scris deja

mai a fost o luna cu 10 zile libere pentru mine si o vacanta harcea-parcea, in rest munca… munca… munca

iunie – diversa si colorata, dar al naibii de plina

in rest… am fost la 5 nunti si doua botezuri, am ramas fara masina, mi s-a marit rata la casa cu 50 la suta dupa numai un an, mi-am cumparat cateva (destule) perechi de pantofi, m-am abtinut sa-mi cumpar altele (destule), am fumat in nestire, am facut cateva seturi de analize, am dus la capat ceva extrem de important, la care am „muncit” 2 ani, am jucat, n-am reusit sa incep piesa pe care vreau de 4 ani sa o fac (dar nu renunt), mi-am pastrat aproape toti prietenii si am mai castigat, cred, doi oameni faini in viata mea, am gandit frumos despre cativa si groaznic despre altii (dar rau de tot!!!!), am uitat de doua zile de nastere importante, nu mi-am facut ochelari (desi am nevoie), mi-am facut blog, nu mi-am depus declaratia de impozit pe venitul global:D, am mers cateva mii de kilometri cu masina, cred ca m-am inselat cam tare intr-o chestie si m-a costat (din nou) mult, am trecut de la o stare la alta cu viteza mai mare decat maximul legal pe orice autostrada, am plans si am ras, am vorbit enorm (dar departe de cat as fi putut si cate aveam de spus), mi-am luat aparatul foto pe care mi-l doresc de 3-4 ani, am citit mai putin decat aveam nevoie si am muncit mai mult decat credeam ca pot, mi-am inchis niste usi la care nu am sa mai bat, am dormit putin, am cam obosit…

acum ma pregatesc de vacanta, am pus cip cainelui si toate vizele pe pasaport (dar inainte sa plec mai am trei zile si trei nopti de munca serioasa).

ma bucur ca s-a terminat cu bine jumatatea asta de an, maine iau o coala alba si scriu ce-mi doresc pentru urmatoarele 6 luni. nu-mi mai fac planuri pentru mai mult timp… nu stiu daca o fi bine sau rau, dar m-am gandit sa incerc si asa:)

asadar, azi e ziua de „jumatate de an nou”! maine dimineata am sa ma trezesc ametita si am sa incep sa-mi fac bagajele. daca vreti sa va trimit vederi cu locuri frumoase, lasati-mi adresele voastre! (am deja 5, dar mai pot duce).

ne mai „auzim” pana plec:)

 

Lasă un răspuns

