Blog de Hillerin

printre altele Iulie 18, 2008

Filed under: Diverse — ioanadehillerin @ 10:07 am

voi continua sa scriu despre vacanta, dar ca sa nu va mai fierb va spun de acum ca s-a terminat destul de prost:)

prin urmare am venit „acasa” si am dat o cautare pe google „immigration quebec”, pentru ca EUROPA E PREA APROAPE”, dupa gustul meu (amar) de dupa vacanta.

am gasit pagina asta:

http://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/fr/biq/vienne/immigrer-travailler.html

si am aplicat. dupa ce am raspuns la muuuuuulte intrebari, am reusit!!!! sa aflu ca:

„nu pare sa am prea mari sanse” (traducere proprie)

nu-i nimic. nu ne demoralizam, nu?:)

 

4 Responses to “printre altele”

  1. monica Says:

    ioana, mi-a povestit eugen despre o anumita intamplare din Italia. de atunci ai gustul amar si vrei sa emigrezi in canada, sau au mai fost si altele care te-au dezamagit?
    desi eu cred ca abia acum am inteles expresia „prea aproape”. adica e prea accesibila europa pentru unii, stim noi care….
    pa pa, hai ca astept varianta ta a calatoriei pentru ca jurnalul de tura al lui eugen l-amm citit deja.

  2. ioana Says:

    @moni
    da, ai dreptate, as fi ajuns si acolo cu povestea, la cum am fost furati in italia de catre romani. e drept ca nu i-am prins, dar la verona se vorbeste romaneste mai ceva decat la vaslui – nu am intalnit decat romani si mi-a fost rusine, rusine, rusine
    pentru cum aratau, pentru cum vorbeau, pentru cum se purtau
    si apoi am fost furioasa pentru ca mi-a fost rusine sa mai vorbesc romaneste. furioasa pe ei, furioasa pe tot, furioasa pe sistemul care a facut posibil sa devenim toti o apa si un pamant in ochii strainilor, pentru ca suntem „reprezentati” de astfel de oameni, furioasa pe faptul ca nu stiu ce sa fac sa se schimbe ceva si nu cred ca am puterea si da, furioasa ca nu pot pleca in concediu dupa un an de munca si sa nu fiu pusa sa platesc cazarea inainte doar pentru ca sunt romanca!!! ce stim noi de la televizor despre ce se ntampla in italia e sfertul sfertului – acolo, la fata locului, e mult, mult mai rau! si e absolut justificat comportamentul lor fata de noi, din pacate. stiu ca unii or sa spuna „sunt si romani care muncesc, care isi vad de treaba”. ei bine, aia nu se vad, dar restul se simt cu fiecare por, cu fiecare neuron, cu fiecare celula… m-am intors in tara umilita, jignita, muta! IMI E RUSINE!

  3. ioanadehillerin Says:

    @moni si eugen (care nu citeste blogul asta)
    in schimb, sunt si romani, ca voi, care traiesc altfel. jos palaria! cred ca va e de 100 de ori mai greu decat noua, care (noi) oricum ne balacim in asta zi de zi si suntem obisnuiti. dar daca raul se face acolo, poate ca tot de acolo putem sa ne facem si bine. stiu ca voi o faceti si pentru asta va multumesc, ca sunteti „verticali”, ca va vedeti de treaba si ca in orasul vostru si in contact cu oameni care va cunosc stiu sigur ca nu mi-ar mai fi rusine sa spun de unde vin. daca va bate cumva gandul sa va intoarceti vreodata, ignorati-l! va rog eu! si pentru voi, dar si pentru noi! macar asa se mai echilibreaza putin balantza!
    altfel, va pup! si leti:)

  4. monica Says:

    chiar am vrut si eu sa spun ca partea proasta e ca romanii care muncesc si isi vad de treaba trrec neobservati si chiar si ei sunt deranjati de ceilalti romani care sunt delincventi.
    tu linisteste-te, uita incidentele astea, ce sa facem trebuie sa ne obisnuim sa fim intai priviti stramb iar abia dupa ce ne cunoaste omul sa fim tratati cum trebuie.


Lasă un răspuns

