Blog de Hillerin

nu ca n-as avea, am prea mult:) August 17, 2008

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 7:45 pm

despre timp e vorba – stiu ca din punctul de vedere al unora este considerat un fel de comoara

ei bine, eu am comori de timp:)), de-asta nu sunt in stare nici macar sa scriu pe blog

stiu ca suna paradoxal, dar unii (printre care ma numar si eu) asa functioneaza: cand au multe de facut si teoretic nu au timp de nimic, isi fac, iar cand au mult timp liber nu fac prea mare lucru si timpul zboara  si zboara  si deodata  te trezesti ca… dus a fost!

mai nou lucrez in week-end. exclusiv in week-end, la radio – acelasi:P

in timpul saptamanii se mai rataceste cate un spectacol in care joc, pe motoare, ma iau cu una si cu alta si asta a fost saptamana

ah…. sigur ca ma uit la olimpiada zi si noapte la toate reluarile! si nici macar nu-mi pare rau sau nu ma simt vinovata! ce dumnezeu – se intampla o data la patru ani, nu?

in rest…. bricolez, am sa va arat si ceva poze daca imi fac curaj…

si fac planuri, pe care le distrug si fac apoi altele, ca doar nu putem trai fara, nu!?:))

nici cu cititul nu stau excelent – asta pentru cei care ma invidiaza pentru timpul liber, pe care ei sunt siguri ca l-ar folosi mult mai bine, si care se gandesc ce fain ar fi sa stai cu o carte in mana… etc

ei bine, nu e asa: va zic pentru ca si eu gandeam la fel. dar pus in fata faptului implinit situatia se schimba: cand ai prea mult timp si pui mana pe o carte ori o citesti dintr-o suflare si pierzi, cred, tot suspansul, toata poezia si tot farmecul (desi nu citesc carti politiste de regula), ori iti dai seama ca ar fi cazul sa faci ceva util, macar sa pui niste rufe la masina si sa le intinzi, sa speli un vas, sa mai dezinfectezi o data chiuveta, sa calci asternuturi si fete de masa ramase de la bunica s.a.m.d.

si uite asa am ajuns sa iau rufele proaspat spalate de pe sarma si sa le bag direct in masina de spalat, sa mut un vraf de carti in 11 locuri diferite intr-o singura zi, sa scot si sa bag la loc in priza fierul de calcat (fara folos) dimineata, la pranz si seara si cate si mai cate…

sunt ocupata, ce mai!!!!

hai ca uite cat am scris!

cand as putea sa fac ceva util:))

 

3 Responses to “nu ca n-as avea, am prea mult:)”

  1. reb3lle21 Says:

    LAAAAAA MUUULLTIII AANIII, Ioanaaaa! Sa ne cresti mare, mareeee in tot ceea ce realizezi tu! >:D< Aaaaa…. si sa te revad cu bine pe scena comedy! :*:*:*

  2. razvan Says:

    Heh…cred că pot rezona big time cu starea descrisă mai sus. Ăsta-i un blog pe care l-aş citi mai fanatic dacă ar fi actualizat mai des, dar poate că dacă ar fi actualizat mai des n-ar mai fi cum e şi nu m-ar putea face prea fanatic. Deeci e bineee.
    În altă dezordine de idei, pare că suntem născuţi în aceeaşi zi. La mulţi ani!

  3. ioanadehillerin Says:

    @reb3lle21
    multumesc mult:) si eu abia astept sa reinceapa comedy.show:P
    @razvan
    la multi ani si tie, desi uite, mai tarziu cu o saptamana:)
    dar chiar am avut o saptamana extrem de aglomerata:P
    multam:)


Lasă un răspuns

