Blog de Hillerin

R.A.R. Martie 5, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 12:56 pm

uite ca am o veste buna pentru toti baietii: nu e cazul sa va mai temeti de R.A.R., e absolut ok. te programeaza de pe o zi pe alta (daca vrei asta, desigur), treaba merge repede (50 de minute cu totul), mai mult decat onorabil, „inginerii” sunt aproape civilizati si chiar te felicita dupa ce le inmanezi formularele.

„Pentru ce primesc felicitari?”, am intrebat eu.

„Pentru ca le-ati completat corect!”, mi-a zis „inginerul”

ce tareeeeeeeeee:))

asta zic si eu dimineata reusita!

bravo mie!

unde mai pui ca am fost si singura care am primit felicitari, desi scrisesem urat, nu apucasem sa spal masina si nici nu am acordat o atentie deosebita felului in care m-am imbracat.

oricum, cred ca am primit o bila alba pentru ca nu m-am asezat cu fundul pe vreo bordura, cu ochii in lacrimi, tanguindu-ma ca formularele sunt mult prea complicate pentru mintea mea de femeie.

iar felicitarile – SINGURELE!!! – sunt, cred, pentru ca sunt femeie! eram si singura pe o raza de 2 kilometri, e drept.

imi cer scuze, baieti! daca aveam alta varinta, nu deranjam! promit sa nu se mai intample sa calc vreodata pe terenul vostru. oricum, ar trebui sa zic deja merci in fiecare dimineata aluia „care mi-o fi dat carnetul!”

oricum, nu-mi vine sa cred ce tare sunt! ma rog… ca barbat poate nu ma disting cine stie ce, dar ca femeie…

 

2 Responses to “R.A.R.”

  1. constantin Says:

    ai tu fortza aia a ta…

  2. ioanadehillerin Says:

    @ constantin
    ca femeie sau ca barbat, titi? :))


Lasă un răspuns

