Blog de Hillerin

Impreuna Martie 9, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 9:39 pm

Am sarbatorit, normal, pentru ca asa se face, ziua de ieri, 8 martie. Mie imi place, mai nou, sa sarbatoresc orice! Nu ratez nicio ocazie, asta de cand mi-a trimis mama pe email un horoscop in care zice ca cei nascuti pe 17 august sunt petrecareti. Pana sa citesc asta nu cred ca sarbatoream eu cine stie ce, dar de atunci incoace m-am pus serios pe treaba. Asa se explica faptul ca nu am avut timp sa scriu. E drept, am avut si comedy.show seara si am avut emotii toata ziua, parca mai mari decat de obicei, pentru ca aseara am prezentat eu. Si, pentru ca o fac rar, intotdeauna trec prin chinuri neinchipuite inainte de spectacol, pentru ca mi-e teribil de frica sa nu fac harcea parcea munca celorlalti.

Eh… dar sa revin la sarbatoare. A fost aglomeratie mare. Ne-am adunat mai mult de o duzina de fete si femei de toate varstele prin care eu am avut „placerea” sa trec si, asa cum se intampla intotdeauna la intalnirile „intre fete”, am vorbit vrute si nevrute, ne-am dat pe rand cu parerea despre toate subiectele importante, ne-am „intepat” si ne-am analizat una pe alta, ne-am laudat si ne-am criticat, am mai ridicat si tonul uneori, ne-am aruncat priviri piezise sau pline de talc, in tot cazul nu a fost chip sa ne plictisim. Ne-am despartit pupandu-ne toate cu toate si stabilind sa iesim intr-o zi la o cafea doua cate doua, ca e galagia mai mica.

M-am bucurat sa o vad pe pustoaica de 17 ani pentru care nu exista secrete si nici „nu se poate”, pe studenta de 20 despre care am o parere nu tocmai buna, daca nu chiar proasta (dar e si ea a noastra si oricum timpul chiar nu se intoarce inapoi), pe o alta studenta de 22 pe care lumea o vede drept o intretinuta, amanta unui tip insurat, dar am eu un feeling ca oricat de mult l-ar iubi si l-ar vrea langa ea pana la capat, nu o sa-i „strice” aluia casa, pe femeiusca de 23 de ani care s-a inhamat la o caruta cam greu de dus care seamana teribil de tare cu o casnicie sortita esecului, pe femeia superba si absolut libera de 29 pe care nu poti sa nu o iubesti pe loc numai daca o auzi razand si care rade incredibil de mult si de molipsitor. A venit (desi bag mana in foc ca nu avea niciun chef) si cea cu numai un an mai mare care atunci cand a crezut ca „acum e randul ei sa fie fericita” si ca iubirea vindeca chiar si bolile incurabile a aflat aproape instantaneu ca pedepsele fizice utilizate ca metode disciplinare in familie sau in cuplu nu sunt apanajul oamenilor fara prea multa carte, dar a mai fost acolo si una care traise ceva similar si reusise sa ramana intreaga la cap, ba chiar parea mai luminoasa, mai linistita si mai multumita ca niciodata, desi o deranjau teribil intrebarile de genul „si acum? ai pe cineva? nu crezi ca e cazul sa-ti gasesti? tu nu vrei familie, copii, etc?”.

Si, pe langa toate femeile astea diferite si extrem de preocupate sa-si traiasca viata, mai eram eu. Dar, fiind gazda, nu am avut prea mult timp sa-mi expun „problema”, ca nu mai pridideam cu cafelele, ceaiurile, sucurile, alcoolul, mancarurile, dulciurile, golitul scrumierelor si aplanarea micilor conflicte care se iscau. Seara, cand am ramas singura si traversasem onorabil si spectacolul, am apucat sa ma privesc cu atentie. Eram usor sifonata si putin obosita, dar teribil de incantata. Iesise bine. Iar eu, desi poate suna ciudat, mi-am dat seama cat de norocoasa sunt si cat de binecuvantata ma simt. Cred ca sunt cea mai fericita dintre ele, pentru ca nu am absolut niciun fel de problema. Mi-e pur si simplu bine cu mine, fara sa ma mint, asa cum unele dintre invitatele mele faceau. Dar cine sunt eu sa judec?

 

Lasă un răspuns

