Blog de Hillerin

A new love has landed Martie 10, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 3:10 pm

Si nu ma refer la relatia mea speciala si care tine de ani buni cu cartile, ci la noua pasiune de a le comanda pe net.

Nu fac asta pentru ca nu mi-ar placea sa-mi petrec timpul intr-o librarie, ci pentru ca unele dintre librariile pe care le iubeam s-au inchis, lasand loc unor sedii de banci pe care nu le iubesc, iar editura mea preferata (polirom) are de ceva timp relatii cam aiurea cu distribuitorii, asa ca nu gasesc cu usurinta cartile lor. In plus, pe net sunt oferte.

E drept, chestia asta cu ofertele e cu dus si intors. Pentru ca odata intrat pe site nu te poti abtine sa comanzi tot ce iti face cu ochiul, chiar daca nu e la oferta, iar peste vreo saptamana, cand cartea se ieftineste asa cum mi s-a intamplat mie, de la 34.9 la 9.99 lei, iti vine sa iti dai cu ceva in cap si sa-ti repeti obsesiv o chestie pe care ai auzit-o de la toti oamenii care conteaza in viata ta „RABDARE! N-AI RABDARE! TREBUIE SA AI RABDARE!”

Dar nu am, iar cand vine vorba de carti sunt din cale afara de nerabdatoare. abia astept sa-mi „inmaneze” coletul functionarele de la posta. si, desi imi dau seama ca atrag toate privirile dupa ce iau pachetul cu carti, multe carti, nu ma pot abtine sa nu-l deschid asa cum deschid copiii darurile, curiosi si fara sa le pese ca nu au rabdare, si sa miros fiecare carte in parte. sau era „parte de carte”?

Am scris postul asta pentru ca tocmai am mai primit un email de la polirom pe care abia astept sa-l deschid, desi as vrea sa nu mai comand nimic pana cand nu-mi mai cumpar un corp de biblioteca (de-asta tot aman momentul cu email-ul). Eu as paria ca nu am sa ma abtin sa comand, desi chiar nu mai am unde sa pun cartile si nu le-am terminat nici pe cele primite saptamana trecuta. Are cineva mai multa incredere in mine? E cineva care crede ca as putea avea rabdare macar de data asta sau ca am sa reusesc macar o data in viata sa NU fac lucruri care stiu ca-mi creeaza probleme, fie ele si unele simple, de spatiu?

Daca da, atunci sa se grabeasca! Pentru ca nu mai am rabdare!:))

 

5 Responses to “A new love has landed”

  1. iuli Says:

    un mod unic , original, genial si extrem de grabit si nerabdator de abordare…al problemelor existentiale, precum cititul cartilor ori….toate celelalte lucruri ce le facem, k sa ne complice si mai mult existenta:) si, sincer, in umila mea opinie, daca tu, frumoasa ioana, ai fi rabdatoare si nu ai face nimic, care sa iti complice existenta, fie cat de putin, te-ai dezice.nu ai fi tu.:) asa ca, fii nerabdatoare si, complica-ti existenta.pentru ca, doar asa poti tu exista!!!!!!!
    cu…ce doresti tu, iuli.

  2. constantin Says:

    pai…eu doar tziam aratat ca exista,daca stiam ca devi dependenta ma abtzineam…o sa fiu mai atent data viitoare.(puteai macar sa ma mentzionezi)

  3. constantin Says:

    poate ar trebui sa cer procent d la polirom?

  4. ioanadehillerin Says:

    @ iuli
    🙂
    @ titi
    am vrut sa te mentionez, dar nu am stiut cum sa te prezint – prieten, cumatru…!?:)) cu procentul de la polirom nu stiu cum sa zic sa facem, dar te rog frumos sa ai grija ce-mi mai recomanzi, pentru ca dupa cum vezi, devin dependenta si eu imi doresc sa fiu independenta, dupa cum bine stii!:))

  5. iuli Says:

    repet. un mod unic de abordare.a oricariu raspuns.
    doar tu poti face asta.si este unul din lucrurile p care le poti face. si, fara vreun fel de substrat, o faci chiar f. bine.
    🙂


Lasă un răspuns

