Blog de Hillerin

No webcam. But… View my sorrow! Martie 11, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 1:33 pm

ascult piesa pe repeat de luni de zile. si de si mai multe luni de zile ma invart intr-un cerc care se tot strange. ieri se facuse atat de mic, incat devenise un simplu punct. ce bine! un punct pus atunci cand trebuie si acolo unde trebuie iti da aripi mai ceva decat red bull-ul.

(cu alte cuvinte, chestia asta desteapta mi-a spus-o candva titi, sau constantin, sau unul dintre cei mai buni prieteni ai mei, sau tatal lui tudor, micutul pe care abia il astept si pe care am sa am onoarea sa-l botez. Nu l-am mentionat pe titi la postul cu poliromul, asa ca imi iau revansa acum).

eu pun punctul aici, pentru ca nu am o varianta mai eleganta si niciun chef sa mai adun in mine puncte… puncte… and I find it kind of funny, I find it kind of sad

p.s. sunt bine. de-adevarat.

 

10 Responses to “No webcam. But… View my sorrow!”

  1. Damian Says:

    recomand Nicu Alifantis-Aproape liniste

  2. iuli Says:

    wow.ce punct accentuat! 🙂 si, intr-adevar, cand esti bine, accentuezi punctul.cand nu esti bine, nu vezi decat puncte de suspensie…sau…este exact invers? ma rog, fiecare cu punctul lui de vedere.:)
    punct.si de la capat, nu?
    toate bune!

  3. ioanadehillerin Says:

    @ damian
    multumesc! bine ai venit!:)
    se insenineaza, cam asa e. ori am fost eu cam transparenta, ori intuitia ta e incredibila:)).
    iar refrenul face toti banii, ai pus punctul pe I. nice! merci iar.

  4. ioanadehillerin Says:

    @ iuli
    da, asa vad si eu lucrurile, dar, dupa cum probabil stii si nu e foarte greu de observat, eu construiesc fraze complicate, cu multe virgule. doar daca depun eforturi „scriu” si scriu totul clar, precis si fara multe virgule si paranteze. in rest…parca am un adevarat cult pentru „…” :))

  5. Damian Says:

    imi place sa cred ca ,in mare, experientele sunt cam aceleasi…modul in care le simti te face diferit..nu pot sa ma laud cu intuitia mea, iar tu esti departe de a fi transparenta…asa ca ramane un mister

  6. ioanadehillerin Says:

    @ damian
    frumos spus. si mister e… cel mai bine:)):)):)). Merci!

  7. Damian Says:

    abia astept sa iti „vanez” misterul duminica seara 😀 … dar poate esti dispusa sa imparti o parte si cu noi muritorii, care nu am avut destul curaj sa dam la teatru atunci cand am avut sansa 🙂

    zi frumoasa sa ai draga noastra ioana 🙂

  8. ioanadehillerin Says:

    @ damian
    :)) sa inteleg ca, daca vreau, te gasesc pe lista de rezervari. daca nu stau in ultimele randuri, poate imi faci si cu ochiul:)). sunt mioapa grav de tot (si uite asa se mai risipeste o parte din mister:)), deci trebuie sa fii destul de „explicit”:)).
    recunosc ca finalul, cu „draga noastra ioana”, e foarte dragutz, dar ma pune pe ganduri: sunteti mai multi?:)) cam cati?:))

  9. Damian Says:

    am spus „draga noastra” in ideea ca „noi” cei care venim duminica de duminica si te admiram, bine uite spun cuvantul magic – iti suntem FANI, suntem o mini-comunitate, mi’am permis sa ma alatur si eu fara consimtamantul cuiva….
    mi s’a parut mie ca ar fi sunat mai nustiucum „draga mea”, nu am ajuns inca in etapa „aia” a virtualo-legaturii noastre :))

    …promit ca voi sta in primele randuri ca de obicei…

  10. ioanadehillerin Says:

    @ damian
    bineeeeeeee:)). dar sa-mi faci cu ochiul, da!?:)). daca nu exagerezi in exprimare cu „duminica de duminica” si daca de obicei stai in primele randuri, inseamna ca stiu cine esti:P. n-am stiut, insa, nimic, de mini-comunitate. oricum, incantata de cunostinta!


Lasă un răspuns

