Blog de Hillerin

Share Martie 11, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 11:34 pm

As putea scrie despre orice, despre prietenii mei incredibil de mishto, despre parintii mei care m-au ajutat si m-au incurajat (chiar atunci cand „lipseau” din viata mea) sa „devin”, despre oamenii pe care ii intalnesc zi de zi, despre fiinta care ma asteapta acasa mereu, no matter what, si care se bucura de fiecare data, fara exceptie, si isi lipeste nasul de fruntea mea atunci cand cuta aia dintre sprancene se incapataneaza sa ramana acolo unde e. despre chestii vii, in general… pentru ca imi place sa observ, sa ating, sa miros si sa simt. am sa scriu, probabil, despre toti.

Dar azi scriu… despre un tricou cu maneca scurta care… culmea! mi-a facut ziua mai frumoasa.

E simplu, negru, cateodata mi se pare prea scurt, altadata prea gros pentru un tricou cu maneca scurta, uneori mi se pare ca are manecile de o lungime tampita si nepotrivita. Cel mai des constat ca se prind de el toate scamele si tot parul naparlit de caine in ultimele 4 luni…

Dar in zilele in care decid sa-l imbrac mi se asterne pe fata aproape instantaneu un zambet aparut parca de niciunde.

Nu tin minte de unde il am, nu-mi amintesc ziua in care l-am cumparat , dar nu pot sa uit zilele in care il port. Poate imi aduce noroc, habar n-am. Sau poate imi aduce zambetul ala care imi poarta noroc… inca nu m-am prins!

Cert e ca dupa ce-l pun pe mine si citesc ce scrie pe el, cu litere destul de mici, dar hotarate, am impresia ca nimic nu ma poate opri, indiferent ce incercare ma asteapta in ziua aia.

„SHARE”

Poate nu e prea bine, dar pe mine asta ma face fericita, sa particip, sa contribui, sa impart (cu). In rarele momente din viata mea in care dintr-un motiv sau altul a fost imposibil sa fac asta am fost aproape egala cu zero.

In fine, adevarul gol golutz e ca tricoul asta imi vine oribil! De-asta il port, ca si azi, doar „pe dedesubt”. Dar chiar si asa… Are exact aceeasi putere asupra mea si seara, cand il scot si trag linie in dreptul zilei incheiate, zambesc, zambesc, zambesc!

 

Lasă un răspuns

