Blog de Hillerin

FACEM FATA! Martie 24, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 10:51 pm

Ma enerveaza teribil sa folosesc „tz” si „shi”, asa ca intelege cine ce vrea si ce poate, nu am diacritice sau nu stiu sa le folosesc aici!

Presupun ca vor mai exista intrebari ca cele de azi, scurte si la obiect: „esti insarcinata!?”

Who cares? Si daca da, de ce? Intreb pe bune acum!

Zilele aste trebuie sa fac fata. Un lucru pe care il fac de o perioada destul de lunga de timp… si au mai fost momente in viata mea in care desi simteam ca e peste puterile mele, am reusit sa fac fata!

E ok. Am facut fata cateva saptamani la rand (profesional) intr-o situatie in care cred ca nimeni nu merita sa fie pus, indiferent cu ce ar fi gresit (si eu nu stiu cu ce am gresit atat de grav si nu ma mai intereseaza sa aflu), joi intr-o situatie aiurea (personal), am facut fata sambata si duminica, inclusiv azi ia uite ce frumos fac eu fata! Maine trebuie sa o fac din nou (fata). Nu e cam des? Si daca intr-o zi nu fac fata, ce naiba o sa se intample? Daca pur si simplu o sa o dau naibii de fata si o sa fac… nu stiu care e antonimul…:)) Spate?:))

Acum pe bune: ce naiba ne facem daca eu nu fac fata intr-o zi?

Am impresia ca lumea va merge mai departe, gand care ma linisteste teribil de tare. Si care imi da curajul sa nu mai fac fata! Cat de greu poate fi sa nu faci fata? Ca sa faci fata stiu deja mult prea bine cat de greu este!

Daca e cineva treaz la ora asta dintre cei care nu fac fata din cand in cand, as avea nevoie de ceva incurajari, pentru ca ma pregatesc sa nu fac fata, dar am nevoie de ajutor!

Merci!

 

22 Responses to “FACEM FATA!”

  1. Bogdan Says:

    faci ” fata”, io itzi zic! 🙂

  2. ioanadehillerin Says:

    @ bogdan
    e un ordin, o recomandare, o incurajare sau o promisiune?
    o iau de buna, oricum. normal ca fac fata, asta stiu deja sa fac.
    incerc sa invat sa nu mai fac fata, atat:)
    ai vreo idee? tu cum faci sa nu faci fata? daca ti se intampla, evident!?

  3. iuli Says:

    wow.tu? tocmai tu? sa nu faci fata? hmm.atunci, chiar e grav.:) inseamna k lumea chiar o ia razna si se indobitoceste p zi ce trece, daca nu realizeaza ce om, repet, om, le-a fost dat sa aibe in fata. si e…pacat.trist.se pierde din vedere cea mai importa dintre…valori? nu k i-ar pasa cuiva:) omenia! cat despre ‘ facut sau nu fata, in fata omenirii, nebuniei si indobitocirii’, zi de zi, chiar k este o chestie de..sansa. de relativitate. restul….e cancan:) zi de zi!

  4. Bogdan Says:

    daca fac ” fata ” ( Doamne-ajuta! ) incerc sa uit ca nu tzineam neaparat sa fac ” fata ” shi-mi doream altceva. 😉

  5. ioanadehillerin Says:

    @ iuli
    pai noh… iuli… in fata ta ma cam inclin. stiu la ce ai facut tu fata in ultima vreme:). si stiu si o parte din ce te asteapta. si STIU sigur ca ai sa faci fata!:)
    eu vreau sa nu mai fac! sa-mi dovedesc mie, nah, ca pot si asta, sa nu fac fata! nu ce mi-as fi dovedit in rest tot ce era de dovedit…:))

  6. iuli Says:

    p.s. zambeste! este tot ce ne mai ramane, indiferent daca facem sau nu fata, unui anumit moment sau nu, unei anumite situatii sau nu.poate…k un zambet, k zambetul tau, faci fata! poate zambetul este ‘ cheia’ d l toate usile, fie ele din fata sau din…dos.
    eu am incredere in tine si in ce poti.in ce reprezinti tu. k om.

  7. Bogdan Says:

    @ iuli : roag-o pe Ioana sa-ti editeze comentariul si sa treaca (editat de ioana) ea linkul corect al blogului tau . ( asta in cazul in care ai un blog si ai greist adresa… ) in caz ca Nu ai un blog si doar iti place cum e scris ” iuli ” subliniat, imi cer scuze pt comentariu. 🙂

  8. Bogdan Says:

    @ Ioana : editeaza-mi si mie comentariul , ca tot veni vorba … mi-a scapat un ” traca” – voiam ” treaca”

  9. ioanadehillerin Says:

    @ bogdan
    bineeeeeee
    eu chiar nu stiu ce-ti doresti!:)
    e ciudat, credeam ca stiu.
    eu imi doresc intotdeauna sa fac fata. din pacate, eu am sa fac baiat, unul singur. de unde stiu? stiu!:)

  10. Bogdan Says:

    @ iuli : :)) am inteles : http://nudetin inseamna ” nu detzin” .
    si eu , saracul de mine , care incercam sa traduc si sa completez in minte din franceza, din engleza… :)) scuze!

  11. ioanadehillerin Says:

    @ bogdan
    nu e blog, e iuli si gata!
    am editat si am semnat ca am facut modificarea, asa se face:))

  12. ioanadehillerin Says:

    @ iuli
    zambesc!
    azi pentru tine, daca vrei!:)

  13. iuli Says:

    upsi! m-ai prins, bogdan! nu detin blog…sa inteleg k nu mi se editeaza comentariul sau..ce sa inteleg? eu mi-s mai noua in ale tehnologiei..poti fi mai explicit? si ce spuneai? k da bine ‘iuli’ subliniat? asta k sa se stie bine cine mi-s 🙂 nu trebuie sa-ti ceri scuze pt. comentariu.nu l-am considerat deloc rautacios…nu?:)

  14. Midnight Says:

    Nimeni nu baga de seama vad… Ce veifi facut vineri(?), ca vad ca sari de la Joi la S si D….
    Eu nu te indemn sa zambesti pt ca ziceai ca te enerveaza sa iti ceara cineva asta.
    Eu stiu doar sigur ca atunci cand nu mai faci fatza…faci fetze!:))
    Cat despre fata…baiat…sanatos sa fie!;)

  15. iuli Says:

    wow. ce onorata ma simt. si totodata …ce situatie funny.blogul meu…care lipseste k desavarsire, sa creeze atata confuzie si batai d cap….sunt chiar tare:) deci…am facut fata, nu? 🙂
    toate bune!
    si, iti multumesc, ioana, pt. zambet! e tot ce am nevoie k sa fac fata!

  16. ioanadehillerin Says:

    @ midnight
    vineri n-am facut fata, nu era nevoie, nu mi-a cerut nimeni si nu m-am simtit obligata sa o fac. a fost o zi ok din punctul asta de vedere, ziua mea libera.
    de fapt, daca ma gandesc bine, mai pe seara am cam facut fata. nu cine stie ce, dar trebuia, asa ca am facut si eu ce si cum am putut.
    cat despre baiat sau fata…..stim deja, tu faci fete!
    din pacate, stim la fel de bine si de clar ca eu fac baiat:)
    sunt si niste lucruri pe care nu le stim inca, dar daca asa scrie in stele, ca eu fac baiat (scrie si ca va fi sanatos), lucrurile pe care nu le stim n-avem decat sa le aflam. sau nu.

  17. ioanadehillerin Says:

    @ iuli
    :))
    tu faci fata
    ai si facut deja una frumoasa si de care esti mandra. ai si de ce!
    bravo tie!

  18. ok, ioana, facem fata:)

    • ioanadehillerin Says:

      @ midnight
      e 11.03. poate sa fi fost 11.00 cand ai scris. deci inca nu e ora ta, nu!?
      midnight e ceva extrem de precis. in fine… sigur ca exista nuante. dar daca mergem pe variante de nuante… poate facem ceva pur si simplu si foarte nuantat, fara sa facem fata. ceea ce pentru mine… e usor neinteresant. no offence!

  19. iuli Says:

    da, sunt mandra de ea.sunt norocoasa k e mea.doar a mea.si k nu are ( nu mai are) in preajma ei astfel d ‘fete’..care nu sunt capabile sa faca ‘fata’..cat despre ‘fata’…e mult prea sacru pt. mine, si pt. alti cativa dintre noi, k sa imi permit macar sa mentionez, nu zic de altceva.
    p.s. poate candva, cumva, undeva, vei vrea sa o intalnesti fata in fata…k sa te convingi d c ma lupt k toti si k toate.. k sa fac fata:)

  20. Vlad Says:

    Sa fie intr-un ceas bun! :-p

  21. ioanadehillerin Says:

    @ Vlad
    ca de obicei, esti foarte dragut!:))


Lasă un răspuns

