Blog de Hillerin

TRIST Martie 24, 2009

Filed under: Diverse — ioanadehillerin @ 8:38 pm

fara amanunte, fara nimic in plus sau in minus, iar descrierea exacta se gaseste aici

partea buna e ca, asa cum pentru raceala iei paracetamol sau alte chestii mai sofisticate, pentru „asta” poti incerca sa te „faci bine” cu muzica, o carte faina, un film sau un om drag care nu tine mortis sa razi cu gura pana la urechi ca sa vina in vizita atunci cand tu chiar nu ai chef sau putere sa iesi din casa. si partea si mai buna e ca TRECE. dupa ce-si face mendrele, ca raceala…

la mine azi au fost oameni dragi, am citit cateva pagini, am vazut un film intreg si ascult:

 

18 Responses to “TRIST”

  1. Exista insa si situatia in care…nu trece. Sau oricat stii ca poti sa faci sa treaca, realizezi ca totusi nu vrei sa treaca…
    Iar vizitele…nu se rezuma decat la…prezenta fizica intr-un anume loc?! Ai grija si la…vizitele sufletesti, Ioana. Nu cumva acolo ai primit…musafiri? Se incapatzaneaza sa nu plece? Sau vrei sa ii…dai afara cu forta?
    Nu-mi place sa te stiu trista.
    Zi-mi mie cine te-a intristat si jur ca-l strang de gat pe taranul si psihopatul ala!:)
    Nu tre sa razi cu gura pana la urechi daca nu iti doresti asta. E de ajuns insa sa-ti apara… lumina aceea in ochi.
    Ca pe scena:)

  2. ioanadehillerin Says:

    @ killer (credeam ca mie mi se spune asa:)), ce ciudat!)
    „Zi-mi mie cine te-a intristat si jur ca-l strang de gat pe taranul si psihopatul ala!:)”
    iti trimit lista pe mail, e lunga. ok?
    merci!
    that’s what friends are for:))

  3. Uite, iti recomand un film si eu: „Jeux d’enfants” (sau „Love Me If U Can” – titlul in engleza).

    • ioanadehillerin Says:

      @ killer
      ok. merci!
      iti recomand si eu unul: 3 IRON! regizat de Kim Ki Duk
      e primul care mi-a venit in minte. si nu e despre „acum”, ci despre „atunci”. mai putin finalul, cred. enjoy!

  4. Daca imi promiti ca te uiti si tu la recomandarea mea in seara asta:)

  5. Staaai!:) Acum realizez ca nu gasesc filmul pe net…:(

  6. ioanadehillerin Says:

    @ killer
    fratele meu cel mic, care acum are 7 ani si jumatate (sa-mi traiasca, multumesc!), a vut o reactie hotarata si justa dupa parerea mea cand avea numai 4 ani si mama lui i-a spus ceva gen: „daca faci aia, atunci….”. Henri, pentru ca asa il cheama, a replicat cu toata puterea si farmecul lui de copil: „nu-mi place cand incepi cu conditionari de-astea, mami!”. e genial, stiu!:) e din familie!:)) mama lui, convinsa fiind ca un cuvant ca asta… „conditionari”, depaseste cu mult intelgerea unui pusti de 4 ani, l-a intrebat ce crede el ca inseamna „conditionari”. si el a zis senin: „adica nu imi place cand imi pui o conditie ca sa ma convingi sa fac ceva. nu e frumos sa spui „daca faci asa, atunci primesti aia!”. ce am vrut sa zic cu asta? te prinzi tu, ca esti baiat mare si destept! pe blogul meu si in viata mea conditiile le pun eu! care eu? bitchy young caramel! sau BYC! dupa cum am mai spus, acesta va fi si insemnul meu electoral!:D

  7. ioanadehillerin Says:

    @ killer
    da
    normal!
    :))
    nu e pe net!
    nu mai cauta, ca-ti pierzi timpul!
    il am eu, lasa-mi o adresa pe mail si ti-l trimit!

  8. iuli Says:

    nu cred k am inteles exact despre ce ai scris ..insa, indraznesc p parere. si , daca ma gandesc bine, cred k de aceea mi-ai si spus k nu te simti prea bine astazi. nu stiu care este motivul, nu intru in detalii. motivele tin doar d tine.insa, faptul k esti o persoana publica, din nefericire, si in astfel de momente..triste, imi da mie indrazneala sa-ti spun parerea mea.heads up…nu e nevoie d bravura, k tot ti se simte tristetea in ochi si in suflet.n-o poti ascunde, oricat de bine ai stii sa-ti joci ‘ rolul’. si…sincer, nu rezist sa vad o astfel de prestatie. nu e de tine.. tu doar zambind din suflet si k sufletul poti depasi un astfel de moment. doar lasand lumina ceea magica sa-ti coboare p chip si-n suflet.un zambet autentic. sentimente autentice, necontrafacute. un om autentic. asa cum esti tu.

  9. ioanadehillerin Says:

    @ iuli
    sunt antrenata si am impresia ca sunt chiar facuta sa ascund chestiile nasoale. in tot cazul asa am fost educata. ideea e ca de ceva timp incoace ma intreb daca oamenii care imi fac rau, intentionat sau nu, au dreptul sa afle asta. suna comic, dar e un fel de problema morala. mai precis… cine naiba ma cred eu de le las asa, de le iau asa si merg mai departe. nu ar fi mai corect sa ma opresc si sa spun: ai facut asta si m-a durut? ca poate lor le va folosi pentru o urmatoare intalnire din viata lor, cine stie!? poate asa ar avea sansa sa inteleaga ca nu tot ce fac e ok si ca unele lucruri dor, fie ca le faci constient sau nu. si poate s-ar gandi de doua ori inainte sa faca ORICE!

  10. Pe mail nu va incapea niciodata un film. Si oricm poti vedea adresa de mail din profilul meu. Incearca sa urci filmul prin site-ul transfer.ro

  11. ioanadehillerin Says:

    @ killer
    cred ca nu ma intelegi. nu stiu de ce, dar nu ma mir:)
    am scris sa imi lasi pe mail o adresa, ca sa nu o lasi aici sa o vada toata lumea:)
    o adresa unde sa pot trimite un DVD. sunt femeie, e drept, dar „nevoia” m-a invatat si pe mine ca pe mail nu incape un film. nici pe transfer.ro nu incape filmul asta, pentru ca eu nu sunt chiar o femeie oarecare:):P

  12. BYC inseamna Bitchy Young Caramel?!:))) Cine ti-a inventat titulatura asta?! Tu, prietenii, iubitul? Suna…interesant:)
    Adresa e: Strada Sperantei; parter;)

  13. iuli Says:

    wow.cred k va trebui sa ma gandesc d 2 ori inainte sa opinez. n-as vrea sa fiu pusa in postura in care au fost pusi unii dintre noi.sau , dintre ei.dupa caz. cat despre facutul d rau, intentionat sau, neintentionat, cred k mai bine as tacea. n-as vrea sa crezi, k prin ‘atitudinea’ mea, iti fac rau intentionat. si decat sa ma trezesc in postura in care sa te opresti si sa imi spui….cele ce le-ai scris mai sus, mai bine, tac. tu stii prea bine cum si ce gandesc eu referitor la ipocriziile din jurul tau, insa …cine sunt eu sa incerc sa iti deschid ochii, sufletul, mintea? cine? insa tu, da, nu esti o femeie oarecare.deloc.

    • ioanadehillerin Says:

      @ iuli
      m-ai pierdut pe drum, iuli, nu fac fata! si acum imi dau seama ca e ok sa nu faci fata! merci!:):P
      o sa o vad pe bubu, si asta cat de curand:)

  14. iuli Says:

    🙂 nici nu trebuie sa faci fata in ceea ce ma priveste p mine, honest! lasa-ma p mine sa ma preocup k facutul de fete sau nefacutul d fete. i will let u know.referitor la bubu, stii bine, ( sper), k este dorinta mea cea mai mare. sa o cunosti.:)

  15. ioanadehillerin Says:

    @ midnight
    „Cine ti-a inventat titulatura asta?! Tu, prietenii, iubitul?”
    Raspuns corect: TU!:))

  16. W Says:

    Nu pot sa scriu nimic. Inca!


Lasă un răspuns

