Blog de Hillerin

Citim carti mari si ne ocupam cu lucruri mici Martie 30, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 9:06 pm
Domnule D. C.,
Va raspund numai pentru ca de anul asta (acesta, literar vorbind sau scriind) am decis sa nu mai las fara raspuns lucrurile care mi se spun sau mi se fac si care nu-mi fac placere. Altfel… nu pot sa spun ca „ma timpul afara din casa”. Si cred ca cea mai buna atitudine pe care puteam sa o adopt era sa va ignor. Am facut lucrul acesta cateva luni. Vad ca insistati. Poate daca va raspund politicos va linistiti. Sunt slabe sperante, din cate imi dau seama, dar eu incerc si asa. In plus, am o perioada nu tocmai faina in viata mea si nici macar eu nu mai am pretentia de la mine sa adopt cele mai potrivite atitudini.
Am sters comentariul dumneavoastra de pe blogul meu, asa cum probabil va asteptati. Nu fac lucrul acesta de obicei, pentru ca nu este cazul. Nu am mai avut comentarii de genul acesta (cu exceptia unui comentariu scris de la acelasi IP ca cel de pe care folositi dumneavoastra internetul, dar semnat altfel, cu alt nume, si cu o adresa de e-mail care nu exista) si cred ca-mi pot permite ca pe blogul meu sa fie ce decid eu ca trebuie sa fie. Am constatat cu placere ca oamenii au in general prea putin timp de pierdut cu altii si mai ales cu cei care nu merita atentie, cum banuiesc ca ma considerati dumneavoastra pe mine. Sunt fascinata si usor amuzata de faptul ca unii isi pot pierde fie si trei minute din viata ca sa-si dea cu parerea in acest mod despre un om pe care, printre altele, nu-l cunosc absolut deloc. Nu va ramane decat sa credeti ce doriti despre cum imi fac treaba la radio sau cum scriu, dar din punctul meu de vedere e de-a dreptul penibil sa faceti aprecieri la adresa profesiei mele (actoria) si a modului in care sunt sau nu in stare sa mi-o fac. Ma indoiesc ca ati vazut vreun spectacol in care joc sau am jucat, asa ca eu in locul dumneavoastra as fi mai rezervata la capitolul aprecieri.
Am citit postul pe care mi l-ati recomandat astazi, intr-o maniera pe care ma abtin sa o comentez, inca de acum doua luni (aproximativ). Vad ca insistati. Nu inteleg de ce si nici nu tin sa aflu.
Nu stiu cu ce va ocupati si nu ma intereseaza absolut nimic in ceea ce va priveste.
Sper sa supravietuiesc si asa, fara sa-l cunosc pe cel mai destept si citit om din lume. Sunt sigura ca va fi greu, dar am sa ma descurc eu cumva.
Va doresc, insa, sa va gasiti linistea si sa reusiti sa aveti o viata mai buna, in care sa va mearga atat de bine incat sa nu mai aveti timp sa ne puneti pe toti la punct.
V-am trimis acest mesaj si pe adresa de e-mail pe care ati lasat-o. Ma indoiesc ca ea exista.
Ioana de Hillerin
p.s. acesta este numele meu. Din pacate sau din fericire, habar nu am, lucrurile nu stau asa cum afirmati dumneavoastra: nu l-am inventat, nu m-am inspirat in alegerea lui din niscaiva romane mai mult sau mai putin ieftine si nu l-am dobandit in urma casatoriei. imi pare rau ca am scris atat de mult, puteam sa ma rezum la un fragment edificator din „Lupul de stepa” de Hermann Hesse. dar, avand in vedere ca este cartea dumneavoastra preferata, cred ca intuiti la ce fragment ma refer.
 

3 Responses to “Citim carti mari si ne ocupam cu lucruri mici”

  1. iuli Says:

    wow.nu indraznesc sa opinez.nu se cade.totusi, incerc un gand.atunci cand taci, esti luat de prost.cand vorbesti, esti luat si de mai prost.cand mai esti si bun in meseria ta…sau macar faci totul sa devii cel mai bun, esti considerat incompetent.neexperimentat.orice atitudine ai adopta, tot nu ajunge.nu iti gasesti locul.nu conteaza.nu pasa nimanui.si daca totusi, iti iei inima in dinti si spui ce ai de spus, k voce tare, apasata, tot tot, fara sa omiti nimic, inseamna k e grav.:)inseamna k lumea a luat-o razna. ce folos insa? suntem prea putini impotriva celor multi si rai, ipocriti si lipsiti de valorile morale.de caracter.de suflet.k o floare nu se face primavara, spune o zicala.k un om, k un caracter, un suflet ..sper sa indraznim sa devenim mai multi.sa ne luptam k cei rai.si sa invingem.fie ce o fi.
    jos palaria, ioana de hillerin.

  2. Traian Says:

    D.C… poate insemna De Cacat sau Dan Calin. Practic, acelasi lucru.
    Posesorul unui blog cu 3 vizite pe zi. Probabil la fel de multe ca si persoanele care ii citesc… revistele pe care se lauda ca le…”ridicat” (??? :)) )
    Un individ care – dupa cum vedem din propria descriere a profilului sau, pe blogul personal – isi doreste de mult sa faca…radio. Nu l-a acceptat nimeni pana acum. Iar fotografi la radio se pare ca nu angajeaza. Lasa, DC, o fi criza… Dupa asta, vor angaja si fotografi…

    Nu am comentat aici ca sa te pup in cur, Ioana de Hillerin. Nu esti cea mai celebra realizatoare de radio, citesti uneori stiri foarte lungi intre piese, nu esti nici cea mai celebra actrita din tara asta.
    Dar, cat am apucat eu sa analizez, iti faci ambele meserii cu al dracului de mult Suflet. Si cu multa Pasiune!

    Mancatori de cacat vor exista. Stiu din propria experienta. Totul e sa…ignori acesti izolati factori…perturbatori.
    Frustrati deveniti bravi viteji din fata monitorului.

    Caline, prin mentionarea ta in aceste comentarii cu siguranta vei reusi sa-ti aduci mai multi vizitatori pe blogul tau de Otopeni decat strangi intr-o saptamana intreaga; sau nu. Poate unii nici nu se vor sinchisi sa vada ce scrii.

    Lasa indarjeala stupida si fa ce stii mai bine: fotografia. Pt ca am vazut cateva fotografii si, daca tu le-ai facut, sunt reusite.
    Evita judecatile de valoare in necunostinta de cauza.
    As putea sa-ti spun si eu ca folosesti o diafragma de cacat sau un timp de expunere prost. Dar nu fac asta. Pt ca imi place fotografia, dar nu ma pricep indeajuns;)

  3. iuli Says:

    ufa.pana cand vor exista astfel de caractere..de suflete goale, de minti inguste, limitate? din pacate, cred k nu tine de nici un reper..nici macar de criza.ea va trece, candva.insa astfel de caractere, ba.pacat.mare pacat.dak nu facem ceva, si asta cat de curand, in aceasta privinta, zau k nu ne vad bine.p nici unul dintre noi.fie buni, fie mai putin buni.
    toate bune:)


Lasă un răspuns

