Blog de Hillerin

„am sperat ca o sa se prinda” Aprilie 9, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 5:26 pm

O tin intr-o uimire continua (si pe care as caracteriza-o deja drept penibila) cam de cateva luni bune, spre jumatate de an…

Am trait-o pe pielea mea, desi am refuzat un timp sa inteleg ca mi se intampla, am aflat ca li s-a intamplat si altora, si incet-incet ajung la concluzia ca e o practica atat de frecventa incat:

1. ori a avut dreptate unul dintre amicii mei cand mi-a spus razand „tu ai avut de-a face pana acum numai cu printi, printeso!?” – varianta asta cade, am refacut filmul de la cap la coada si stiu sigur ca nu am intalnit decat vreo doi printi!

2. ori am avut eu „forta aia a mea” si am reusit un timp sa impun macar respectul necesar unui „la revedere” spus in fatza

3. ori lumea se schimba cu o viteza atat de mare incat daca lipsesti fie si numai doua zile din „societate”, te trezesti ca regulile s-au schimbat radical, ca un „da, ne vedem maine, si mie imi e dor de tine” se traduce, de fapt, prin: „as prefera sa nu mai vorbim deloc. nu am nimic sa-ti spun, pur si simplu nu mai am chef de tine. n-am nici macar chef sa ti-o spun in fatza, dar sper sa te prinzi si singura, ca doar asa merg lucrurile. ce kkt e asa de greu de inteles!? hai, ca am obosit numai gandindu-ma atata la tine, imi pun telefonul pe silent si in doua-trei zile sper sa-ti iei gandul!”

or mai fi si alte variante, nu zic nu. dar n-am eu chef acum sa dezvolt. prefer sa raman uimita.

„am sperat ca o sa se prinda” am auzit aseara de la un amic, atunci cand l-am intrebat ce mai face prietena lui. „nu mai am prietena”. „erai foarte indragostit de ea, asa pareai, ce s-a intamplat!?”, am insistat eu in stilul meu caracteristic si de kkt. „eh… nu stiu daca eram indragostit. cred ca mi s-a parut!”, a zis el, sperand ca incetez, cred. „si i-ai spus pur si simplu ca ti s-a parut ca esti indragostit de ea?” – am continuat eu, simtind ca mi se urca sangele la cap (imi place sa cred ca prietenii mei sunt fara greseala!!!!!!, desi stiu ca nu sunt si ii iubesc asa cum sunt).

am tras aer in piept, mi-am revizuit atitudinea („ce Dumnezeu m-a apucat cu intrebarile astea? de unde imi vin? de ce nu-mi vad eu de mine?”) si am scos pe gura o propozitie de incheiere: „nici macar asta nu i-ai spus, nu? ai sperat ca o se se prinda!?„. In acelasi timp, el spunea… ghici!!!

„nu i-am spus, mah ioana! am sperat ca o sa se prinda!

n-a ras nimeni, asa cum se intampla de obicei cand doi oameni spun acelasi lucru in acelasi timp. si nici n-a trecut vreun inger… asa cum se spune ca se intampla in momente din astea…

eu…. m-am cuibarit pe partea mea de bancheta, mi-am lipit nasul de geam si m-am rugat sa adorm. ma refugiez tot mai des in vise. si cred ca bine fac. acolo exista si ingeri. iar cand n-am sa vreau sa-i mai visez, am sa-mi iau la revedere de la ei. asa mi se pare normal! nu am sa sper ca or sa se prinda!

 

4 Responses to “„am sperat ca o sa se prinda””

  1. pierre Says:

    Sunt momente cand nu vrem sa ne asumam lucrurile penibile si le lasam „in coada de peste”. si nu ne doare atunci pe loc, amanand si crezand ca diluam starea de jena.
    si continua sa ne doara surd, suportabil dar pentru totdeauna!
    „am sperat ca o sa se prinda”, daca vine de undeva de unde ar mai fi fost urma de suflet este echivalent, si sigur inregistrat in subconstient, cu „iar am fost de kkt si nu am putut sa separ apele!”
    si cari dupa tine imaginea asta despre tine si foarte rar ai parte de raspuns de la cei din jur care sa-ti spuna cat de bine se vede asta de afara. de obicei si ei „spera ca o sa te prinzi singur.”

  2. ioanadehillerin Says:

    @ pierre
    pai ce sa zic, tata? bine ai venit!:) asa ceva gandesc si eu! si ma bucur ca mai e cineva care vede lucrurile asa. si ma bucur dublu pentru ca cineva-ul ala esti tu! „te iubesc!” prefer sa-ti spun in particular:)):)):))

  3. W Says:

    Pierre imi place cum gandesti, ahahah.

    Acum on topic, pot spune ca este foarte greu sa fim sinceri, mai ales cu noi, ce sa mai zic de restul oamenilor. Nu tre sa fugim cu steagul sinceritatii ridicat ca sunt mult prea putini cei care pot spune ca sunt dintr-o bucata, toti avem ascuns involuntar sau voluntar ceva sub presul sufletului.
    Eu am inceput acest exercitiu si va marturisesc ca imi este extraordinar de greu sa fiu sincer in tot ceea ce fac , of.

    O zi buna,
    Taticul de zahar.

  4. ioanadehillerin Says:

    @ W
    daca asta cu „taticul de zahar” se vroia un indiciu, te asigur ca ma supraestimezi. 🙂 sau… ma confunzi. a doua varianta e simplu de demontat, zic eu: ar trebui sa stii pe de rost ultimele 6 cifre ale CNP-ului meu sau contul de card… si uite ca nu le stii!:))
    dar e placut sa primesc mesaje de la tine, chiar daca nu sunt cu multe zero-uri!:D
    nu mai semna asa, te rog! nu-mi place zaharul, sugar daddy! si asta ar fi trebuit sa stii, nu?:P


Lasă un răspuns

