Blog de Hillerin

Odata (sau o data) ca niciodata Aprilie 13, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 1:40 pm

Asa a fost tradus:). Adica exact in doua feluri: O data ca niciodata si Odata ca niciodata. Original – „ONCE”! Dupa ce il vezi, ai sa intelegi ca ambele traduceri sunt valabile.

once

Am revazut filmul noaptea trecuta. E unul dintre preferatele mele. Si acum ascult coloana sonora. In bucla, evident, asa cum numai eu stiu:)). Nu vreau sa spun nimic altceva despre film decat ca e un musical de vazut, asortat cu vremea de afara. E de vazut daca nu ai nimic impotriva filmelor fara happy endings! Mai jos sunt cateva dintre piesele din film, prima dintre ele recompensata cu un Oscar.

Falling Slowly

If You Want Me

Lies

 

7 Responses to “Odata (sau o data) ca niciodata”

  1. DOUBLE D Says:

    Si eu te astept sa vedem impreuna „Anonimul Venetian”. In acest scop am mutat deja canapelele, pentru o mai buna vizionare si un somn mai adanc in timpul celor mai tari scene din film, ha!!! Numai daca vii tu, am voie sa-l vad si eu! Ce zici, te bagi? Cam pe cand?

  2. ioanadehillerin Says:

    @ Double D
    hi hi hi
    pai daca scriu aici o data, e ca si cum fac o promisiune ferma, nu?
    as veni si azi! si ieri! si in fiecare zi!
    eu azi am sa vad „moarte la venetia”. sau sa-l vedem impreuna cu „anonimul venetian”?
    nu stiu… mai vedem:P:)
    la vara poate vedem si venetia impreuna, daca tot am vazut-o separat anul trecut!

  3. DOUBLE D Says:

    venetia, zici?… e an de criza zic ashtia mai mari si mai destepti…hm… eu am fost invitata la un conac, daca n-am incotro ma multumesc cu atat, hi-hi!

  4. ioanadehillerin Says:

    @ Double D
    pai si eu am fost invitata la conac:))
    mergem!
    am auzit ca totusi nu se scufunda orasul anul asta. si apoi, parca mergeam si la paris tot anul asta. acolo ajungem. la toamna! doamneeee, ce program incarcat avem!:)):)):))

  5. DOUBLE D Says:

    il grande finale!

  6. DOUBLE D Says:

    da… incarcat rau! unde mai pui ca am mai surprins ceva conversatii confidentiale prin casa si se punea teoretic si de o sicilie!!!
    right here: http://www.youtube.com/watch?v=1Y6BhtOiDLI&feature=related

    dupa paranghelia de la Pastele trecut de la Marathona unde cu greu am scapat de cioburile nebunilor, ce vad acu e concert de Scala din Milano…! http://www.youtube.com/watch?v=9H5NWP0hTlQ&feature=related

    I’m out of here! Ma duc sa studiez un pic (sac!), ca altfel ma sare iepurasu anul asta … pfui!!!

  7. iuli Says:

    ‘odata..o data’ . a venit si ziua cand trebuie sa luam atitudine.si sa refacem tot ce am pierdut ‘odata’. sa refacem toate cdurile si dvdurile ce conteaza pt. sufletul si gandul nostru.sa le punem la loc de cinste. caci, aceasta zi este ‘ o data’ de notat.de retinut. pt. k azi, renastem.reascultam si revizionam tot ce ne face fericit.in cazul de fata, fericita:)
    iti multumesc, ioana, pt. aceasta ‘ data’…ce ‘odata’ a fost o simpla data.iar astazi, este ‘ o data’:)
    toate bune:)

    p.s. promit sa imi adun cele mai tari filme.in speranta k, ‘odata’, macar ‘ o data’, voi avea onoarea si sansa sa vizionez unul dintre ele, alaturi de ‘actorul meu grabit’ preferat:)


Lasă un răspuns

