Blog de Hillerin

Workshop Comedy.Show Aprilie 13, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 10:48 pm

In luna mai incepem un nou workshop Comedy.Show.

Va dura patru saptamani si va fi, evident, un workshop de improvizatie, dar nu improvizat.

Daca aveti timp (cam cate 3 ore, de doua ori pe saptamana) si va tenteaza ideea… gasiti mai multe AICI

comedyshow-part-ii130

Poza asta este din Comedy.Show si am pus-o la deruta. Cei care vor face workshop-ul vor avea spectacolul LOR, in care vor juca EI. (Sper ca nu v-am speriat cu asta – imi doream exact contrariul!)

Cand ma mai dezmeticesc, am sa postez si cateva pareri ale celor care au facut workshop-ul din toamna, Experimentul Impro.

Daca nu ma dezmeticesc in timp util:)), ceea ce e foarte posibil, ii invit pe ei sa scrie cate ceva acum, aici!

 

7 Responses to “Workshop Comedy.Show”

  1. Gianina Says:

    Imi surade ideea, pacat ca sunt cam departe. Sunt curioasa daca la astfel de workshopuri vin doar actori in devenire? Eu nu am nimic cu actoria (desi poate mai joc teatru din cand in cand :)) ), dar un astfel de workshop mi-ar placea.

  2. Monica Says:

    Gianina, la astfel de workshop-uri nu vin doar actori in devenire (studenti la actorie si/sau actori). :). Eu sunt unul din „cobaii” non-actori ai Experimentului Impro :). Am participat la ambele workshop-uri organizate pana acum si in functie de zilele saptamanii in care se va desfasura intentionez sa ma inscriu si la cel din mai. (apropos dragi organizatori….in ce zile si cam la ce ore l-ati planificat? :)).
    Prin urmare, daca iti surade ideea si singurul obstacol e distanta, eu te incurajez spunandu-ti ca nu de putine ori distantele apropie si proximitatile despart :).
    Si pana la urma, workshop-ul de improviatie presupune depasirea limitelor si escaladarea barierelor…Toate pe fond de relaxare si voie buna 🙂

  3. Vlad Says:

    Ce tare! Ai pus exact poza din seara in care ne-am cunoscut. ( am recunoscut tricoul lui Bogdan si zambetul tau inconfundabil 😛 )

  4. ioanadehillerin Says:

    @ Gianina
    ti-a raspuns deja Monica, dar o fac si eu: nu trebuie sa fii actor/actrita ca sa participi la workshop. Stiu ca e departe pentru tine:(.
    @ Monica & Gianina
    una dintre intalnirile saptamanale va fi duminica de la ora 16. cealalta intr-o zi din timpul saptamanii (decidem in cateva zile care zi si va anunt), dupa ora 18.:)

  5. ioanadehillerin Says:

    @ Vlad
    confunzi serile:)):)):))
    sunt absolut sigura ca si in seara din Fabrica purtam acelasi zambet:)). nu mai stiu ce purta Bogdan, e drept.

  6. Monica Says:

    Multumesc Ioana :).

  7. ioanadehillerin Says:

    @ Monica
    de rien. multumesc eu pentru ca ai comentat aici!:)


Lasă un răspuns

