Blog de Hillerin

Castigator la puncte… Aprilie 15, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 2:47 pm

N-am puncte. Sau cel putin asa sper, ca n-am!!!

Zilele trecute… discutie intre prietenii… din vorba in vorba, unul dintre ei intreaba: „Mah, care dintre voi imi ia si mie niste puncte?” Eu, cu gandul putin in alta parte si neintelegand exact despre ce e vorba, nu m-am repezit sa ajut omul, asa cum fac, de regula, fie ca mi se cere sau nu. „Iti iau eu!”, zice altul dintre noi, mai pe faza… „Cam cate?” „Nu stiu, vreo 4!?” „Ok, s-a facut, trece-le pe numele meu! Ce-ti trebuie? CNP-ul, nu?”

Intre timp, ma dumirisem si eu asupra subiectului. Dar daca s-a oferit altcineva mai repede… Asta e! E drept ca mi-a fost ciuda, ratasem ocazia sa iau asupra mea problemele altora, si eu nu obisnuiesc sa ratez momentele astea! In fine… m-am trezit vorbind: „Pai pentru ce ai luat 4 puncte?” „Eh, nu mai stiu, mi-au trimis hartie acasa! Cica 6 puncte!” :)):)):)) „Deci 6, nu 4? Atunci iau si eu doua!”, am zis eu fericita, in timp ce binevoitorul care se oferise inaintea mea facuse ochii mari, pentru ca avea deja 6 in loc de 4.

In fine, din pacate se pare ca nu le putem imparti! Asta e, nu prea m-am invartit de niciun punct! DAR…

Am inteles cat de simplu mi-ar fi sa nu am niciodata vreun punct:). Le „marchez” in contul altora! :)):)):)) Si cred ca „prieteni” pe care sa-i fac „fericiti” se gasesc cu duiumul in viata mea.

Wow!  Ce descoperire fantastica! :)):)):)) Toata noaptea m-am gandit pe cine as ferici eu cu niste puncte. Am nevoie doar de CNP-ul persoanei in cauza si „cadoul” e ca si facut.

Dupa indelungi deliberari… am gasit cativa clienti. Unii vor primi mai mult – 6 puncte, altii sa se multumeasca deocamdata cu vreo 2 si sa vina in toamna la restanta!:)) Am si CNP-urile (nu stiu cum se face, dar toate incep cu cifra 1) :)):)):))

Pana la urma… mie imi place enorm sa fac cadouri. Si azi imi fac mult timp pentru asta. Ma urc in masina si ma joc toata ziua pe DN1, ca sunt camere, traversand incolo si incoace linia continua! Daca va stiti cu musca pe caciula, aruncati o privire in cutia de scrisori! Iepurasul vine mai devreme anul acesta!:D Si paziti-va CNP-urile!:)):)):))

I LOVE DRIVING FAST!

Si o piesa „rea”, ca mine:)):)):))

 

4 Responses to “Castigator la puncte…”

  1. W Says:

    Cate puncte se dau pentru o amenda banala de viteza? Hmm, inca nu am luat nici un radar dar simt calutii putere cum galopeaza la limita vitezei legale.

  2. ioanadehillerin Says:

    @ W
    „amenda banala” de viteza difera in fuctie de viteza:))
    daca depasirea e banala, adik undeva la 10-20 km, iei 2 puncte.
    daca depasesti viteza cu 21-30, iei 3 puncte
    daca depasesti cu 31-40, primesti „bonus” 4 puncte si 6 puncte pentru depasire intre 51-60:)
    satisfacut?:D

  3. W Says:

    Satisfacut. Am incercat sa conduc aici unde sunt dar nu am reusit sa ma adaptez la stilul african de condus :).
    Volan invers, condus la intimidare, fara frica de Allah..
    Kenya rulz.

  4. ioanadehillerin Says:

    @ W
    nu-mi vine sa cred!!!!
    tu chiar esti in kenya!?:)) ma gandeam ca e o greseala, ca nu ai cum sa fii atat de departe!
    si eu de ce nu sunt acolo?:D


Lasă un răspuns

