Blog de Hillerin

Oameni care… ESTE! (ziua lor) Aprilie 25, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 12:33 am

„La multi ani!” – asa se zice cand este ziua lor. Nu?

Acum… sper sa nu-mi sara in cap Dudu, Irina, Gabi, Titi, Carmen, Irina mica, Marian, Vlad… care ESTE si ziua lor din cand in cand… mai precis in fiecare an… pentru ca lor nu le-am scris asta pe blog!

Sefu’ (Comedy.Show), pentru ca azi chiar este ziua ta, pot sa incep sa spun si eu „la multi ani!” aici oamenilor de a caror zi imi amintesc:D. Dar trebuia sa incep cu sefii, nu!? Asa ca incep cu tine!

Nu stiu ce sa-ti doresc cu ocazia acestei zile care ne umple de fiori pe toti… asa ca o iau din aproape in aproape: iti doresc sa nu ti se descarce noul gadget pe care ti l-ai luat (dispozitivul defensiv numit electroshock) chiar atunci cand ai mai mare nevoie de el:P, posibil azi! Si, de fapt, egoist vorbind, iti doresc sa nu ai nevoie de el azi, ca sa nu am nici eu:)).

Iti mai doresc sa nu pici de somn noaptea urmatoare, intre orele 2 si 6  (aproximativ)!

Nu ti-am cumparat inca un cadou (stiu ca stii ca il primesti peste doua luni, ca anul trecut), pentru ca anul asta pur si simplu ti-ai cumparat tu tot ce ti-a trecut prin cap si noi nu mai stim ce-ti doresti. Strangem in continuare bani pentru microbuzul Comedy.Show, dar trebuie sa fii intelegator si sa accepti ca treaba merge greu din punctul asta de vedere!:)

Am auzit ca oricum nu dai de baut azi. Si faci foarte bine… nu pentru ca noi nu aveam chef sa petrecem, ci pentru ca sefii fac intotdeauna foarte bine ceea ce fac.

In alta ordine de idei… chiar daca nu o sa-ti placa ce auzi, eu tot iti spun:

n-am cum sa uit ziua asta, ziua ta. mi-ai schimbat viata. cam tare. multumesc! chiar daca ai sa te opui:D, am sa te iubesc intotdeauna. nu din incapatanare, ci pentru ca nu se poate altfel. esti unul dintre cei cativa (putini) oameni pe care ii „vad” si ii vreau alaturi de mine pana la capatul drumului. mi-as dori sa te vad mai des zambind, sa te vad mai rar ingandurat, stresat, obosit. si sa fie mai rare momentele in care te simti singur intre noi.

si sa fii… exact asa cum esti!

La multi ani, Bogdan!

 

4 Responses to “Oameni care… ESTE! (ziua lor)”

  1. Alice Says:

    ce frumosssss:) somn usor 🙂

  2. […] care Ioana mi-a urat frumos pe blogul ei de ” La multi ani “ – multzam frumos- am ramas fara cuvinte si ” un pic” […]

  3. ioanadehillerin Says:

    @ Alice
    🙂 bine ai venit!

  4. ioanadehillerin Says:

    @ BOGDAN!
    ia uite ca ai stiut ce „atitudine sa iei”!:))


Lasă un răspuns

