Blog de Hillerin

King for a Day… Fool for a Lifetime August 17, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 11:36 pm

pentru cei care stiu… nu au rost lamuririle!

pentru cei care nu stiu… titlul e  numele unui album Faith no More lansat in 1995.

Faith No More a revenit dupa tzshpe ani de pauza. Au cantat sambata la Bucuresti. Cu Mike Patton vocal, desigur! Uitasem si cum l-am descoperit si cat de mult (dar cand zic mult, cititi aproape ENORM) imi place. El. Intreg. E considerat unul dintre cei mai versatili si mai prolifici muzicieni ai lumii.

Dupa parerea mea, poate fool for a day… dar king for a lifetime!

Si, daca vreti sa aflati mai multe despre el, gasiti cate ceva pe „sfanta” wikipedia.

Daca vreti mai mult, incercati youtube.

Canta cam tot ce se poate, asa ca e imposibil, cred, sa nu gasiti ceva pe gustul vostru. Altfel… concertul – fabulos. Simplu, dar surprinzator de la un capat la altul.

ultimul e chiar din concertul de pe 15 august de la polivalenta:). nu dati cu pietre, nu am filmat eu!!!

 

Lasă un răspuns

