Blog de Hillerin

Trop court… trop tard… trop dur. August 22, 2009

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 8:40 pm

Doua femei superbe pe care le ascult cu placere (ma rog, la drept vorbind, e un fel de a spune). Dar au prea mare dreptate pentru a trece nebagate in seama:

Lipsesc cateva zile, in care am sa exersez ceva important pentru mine: sa vad lumea prin ochii copilului meu! Daca vad minuni, ceea ce e… nu posibil, ci probabil, va tin la curent!:P

 

5 Responses to “Trop court… trop tard… trop dur.”

  1. irina.alexandra@yahoo.com Says:

    „prin ochii copilului MEU”?
    trist…foarte trist

  2. Mihnea Says:

    cine e fericitul tata?

  3. andrei Says:

    daca ea tot a zis ca lipseste cateva zile, oricine poate raspunde „eu sunt” si poate comenta orice.
    pan’ la urma tatal ar trebui sa fie foarte mandru. am zis n-am dat cu paru’. sa fii sanatoasa! daca tot m-am bagat in seama imi pare rau ca nu sunt eu.

  4. Bogdan Says:

    @ andrei : tocmai am vorbit acum cu tatal si mi-a zis ca e foarte mandru.


Lasă un răspuns

