Blog de Hillerin

CUM ASA? Februarie 24, 2010

Filed under: 1 — ioanadehillerin @ 1:42 pm

Unii au aflat deja, altii afla acum. Noul meu „proiect”:)) e Petru:

Am sa fiu zgarcita cu pozele:). Nu am niciun motiv, dupa cum se vede:))…dar… doar asa… Petru a implinit ieri o saptamana si mi-am petrecut tot timpul asta intrebandu-ma cum am putut trai atatia ani fara el. Cam atat! Mi-e deja dor de el, nu l-am vazut de mai mult de 7 minute!

 

6 Responses to “CUM ASA?”

  1. natalia calin Says:

    ADORABILLLLLL!SA VA TRAIASCA!!!!!DE-ACUM INCEPE MAREA TA DRAGOSTE!

  2. Andi Caragea Says:

    Sa-ti traiasca sa fie destept, frumos si norocos si sa te bucuri de el. Ioano, incepe un spectacol cum n-ai mai vazut! Sa-ti dea Domnul toate gandurile si faptele bune.

    Andi

  3. Claudia Macovei Says:

    Sa-ti traiasca, sa fie sanatos si sa te bucuri de el! Sa vezi acum ce de improvizatii o sa ai in fiecare zi!


Lasă un răspuns

