Blog de Hillerin

Inapoi… mergem inainte Mai 7, 2010

Filed under: Fără categorie — ioanadehillerin @ 10:24 am

M-am intors la radio de sambata trecuta. Ceea ce inseamna ca am plecat dimineata pe la 8, iar tot drumul pana acolo am… cam plans:). Asta nu ar trebui sa fie o surpriza pentru nimeni. Daca recitesc ultimele posturi scrise aici aproape ca nu exista niciunul in care sa spun altceva decat ca plang:)). E drept ca am mai plecat de acasa si cu alte ocazii, lasandu-l pe Petru cu tatal lui timp de cateva ore, dar sambata, cand ma intorceam oficial la lucru, mi s-a parut ca mi se darama cerul in cap. Imi place ce fac si eu mi-am dorit sa ma intorc, numai ca n-am stiut ca asta o sa-mi franga inima, chiar daca lipseam doar 4-5 ore.

Acum mi-a trecut. 🙂 Ma consider norocoasa avand atat de mult timp sa stau cu Petru si facand si ce-mi place.

Sambata ma intorc si in spectacol. Sunt sigura ca am sa plang inainte sa plecam de acasa si sa-l lasam pe Petru cu bunicii, altfel foarte priceputi si responsabili, dar dupa plans vine ras, cel putin asa se spune, asa ca sper sa fie un comedy.show bun de tot.

Inapoi, asadar, la radio, in comedy.show…

Iar finalul autocritic suna cam asa: poate ar fi fost mai bine sa ma intorc intai in jeans-ii vechi, dar uite ca asta nu mi-a iesit, ca era ceva ce depindea numai de mine:)):)):)), iar mie imi place munca in echipa! Din acest motiv incerc sa nu apar in prea multe poze alaturi de copilul meu, pentru ca ii stric bunatate de amintiri.

 

One Response to “Inapoi… mergem inainte”

  1. […] EU plec pentru prima oara de acasa fara tine. Si plec in alt oras. O sa vin tarziu in noapte si o sa te privesc cu dor, cum DORmi linistit. Si […]


Lasă un răspuns

