Blog de Hillerin

Intalnire dupa 11 ani:) Noiembrie 7, 2010

Filed under: Fără categorie — ioanadehillerin @ 7:30 pm

Anul trecut se faceau 10 ani de cand am terminat facultatea. N-am reusit sa ne intalnim. De ce? Habar n-am, poate pentru ca nu ne-am mobilizat, iar eu eram foarte prinsa de (atunci) viitoarea intalnire cu Petru (desi, daca ma gandesc atent, cred ca l-am conceput pe Petru exact cand se implineau 10 ani de la ultimul spectacol la Casandra).

Oricum, anul acesta am decis sa incercam – ce rost are sa lasam sa mai treaca 9 ani si sa ne intalnim la 20 de ani dupa, cand putem sa ne vedem la 11, chiar daca e perfect neobisnuit!?

Noi am terminat 15 in clasa, la Sanda Manu, iar in clasa paralela (Mircea Albulescu) au fost, la final, 14. E drept ca ei au reusit sa se vada anul trecut, dar cativa au venit si acum. Pare simplu sa strangi 15 oameni, nu? Asa a si fost!:D

N-au venit toti, pentru ca pentru unii intalnirea insemna cateva ore bune de zbor, dar cine a putut a venit, chiar si de la cateva sute de kilometri.

Cate ganduri inainte! Cate ganduri „in timp ce”! Cate ganduri dupa!

Una peste ala, am stat impreuna 13 ore, mare parte dintre ele si impreuna cu omul care ne-a format – doamna Sanda Manu.

Dupa numai cateva ore stabiliseram deja ca NU ne-am schimbat deloc – desigur, fizic suntem toti altfel, dar in fond am ramas la fel! Nu stiu daca e bine sau rau – eu, una, speram sa fiu putin schimbata!:)):)):)) Dar se pare ca nu sunt:D.

A fost bine ca s-a intamplat, atat de bine incat sper sa repetam experienta o data pe an! (atat de bine incat n-am reusit sa fac decat 10 fotografii miscate:))

Ce pacat ca suntem atat de dispusi sa lasam sa treca nesarbatorite astfel de momente! Cand, de fapt, ne pot face atat de mult bine incat sa uitam sa mai plecam inainte de a fi dati afara pentru ca a venit ora inchiderii!!!

Pun si 3 poze miscate, ca sa dovedesc ca nu mint!

 

Lasă un răspuns

