Blog de Hillerin

Intalnire :) aprilie 11, 2012

Filed under: Fără categorie — ioanadehillerin @ 10:22 am

Joc intr-un spectacol nou – „Prima data”, de Michal Walczak, in regia lui Radu Dragomirescu. Aseara a fost avanpremiera, primul contact cu publicul, cu o sala plina ochi in care nu au fost numai prieteni:). Ar fi ciudat sa vorbesc eu despre cum a fost, sigur ca mai sunt lucruri de pus la punct si momente in care se poate mai bine. Dar una peste alta a fost ok.

Despre spectacol am sa vorbesc cumva… numai din punctul de vedere al intalnirii de care am avut parte. De fapt, nu e o „Prima data” cand ne intalnim cu placere, pentru ca Radu si eu am jucat impreuna un an in Comedy.Show si as repeta oricand experienta fara sa stau pe ganduri. Desi regizor, Radu e un actor de teatru de improvizatie de la care am invatat mult si alaturi de care m-am simtit mereu pe scena in siguranta.

Proiectul cel nou, „Prima data”, a inceput la o cana de ceai in La Scena. Si s-a „grabit” sa devina un spectacol frumos, pe care consider ca l-am primit cadou. Lucrurile s-au nascut usor, s-au legat si s-au potrivit pas cu pas… acum stiu ca in mare parte din echilibrul, pasiunea, rabdarea si consecventa lui Radu. Era suficient sa il intreb ceva o singura data si el venea dupa o noapte cu o solutie pe cat de provocatoare, pe atat de posibila. Frumooooooooooos lucrat, Radu! Ma bucur ca ne-am intalnit din nou! Multumesc! Ai facut un spectacol in care sunt mandra sa joc.

Si, pentru ca „urmatoarele dati sunt parca mai importante”, iata ca si „a doua noastra intalnire” a fost importanta. Pentru mine cu siguranta!:)

Multumesc, Gabi Rauta, you are sooooooo cute:)):)):)). Multumesc, Bogdan Dumitrescu (pentru text, pentru ca ai avut grija sa putem repeta, sa afle lumea de spectacol, pentru incurajari si PEnTRU ca l-ai dus si luat pe Petru de la cresa zi de zi:P!

Imagine

 

 

2 Responses to “Intalnire :)”

  1. Radu Says:

    Multumesc, Ioana. Sentimentul e reciproc. Spectacolul asta e exact de ce aveam nevoie, mai ales dupa „cautarile” mele din ultimii ani. De asemenea, multumesc Gabi, si multumesc Bogdan, pentru incredere si sprijin. Pe data viitoare…

  2. Vlad Says:

    Veni, vidi, placuti. 😉


Lasă un comentariu